دوره فشرده بازاریابی دیجیتال (مرور مختصر بر ادبیات بازاریابی دیجیتال)، پنجشنبه ۱۲ الی جمعه ۱۳ بهمنماه در پردیس فنی دانشگاه تهران برگزار میشود.
درباره دوره
این دوره که در ۲ روز برگزار خواهد شد، با هدف مروری بر استراتژی، برنامهریزی، اجرا و پایش بازاریابی دیجیتال طراحی شده است. گسترش استفاده از بازاریابی دیجیتال در سطح کلیه شرکتها و رشد مخاطبان فضای آنلاین در کشور (همچنین مشتریان خارج از کشور) باعث کاهش هزینه شروع فرآیند بازاریابی در کسبوکارها شده است. هر چند به باور عمومی جامعه، بازاریابی دیجیتال در مقایسه با بازاریابی سنتی هزینه کمتری دارد، اما میبایست توجه داشت این حالت تنها زمانی محقق میشود که برنامهریزی، اجرا و پایش صحیحی در این خصوص انجام شود.
به منظور دریافت اطلاعات بیشتر و تهیه بلیت به وبسایت ایوند مراجعه نمایید و با وارد کردن کد webna در بخش کد تخفیف، از ۲۰٪ تخفیف ویژه مخاطبان وبنا استفاده نمایید.