مصاحبه اختصاصی وبنا با شایان شلیله مدیرعامل ای‌نتورک در خصوص انتخابات هیئت مدیره انجمن صنفی کسب و کار اینترنتی

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۵

با توجه به اهمیت انتخابات هیئت مدیره انجمن صنفی کسب و کار اینترنتی که همزمان با اختتامیه نهمین دوره جشنواره وب و موبایل ایران در تاریخ ۲۸ بهمن‌ماه برگزار می‌شود وبنا با آقای شایان شلیله مدیرعامل ای‌نتورک که در حال حاضر از کاندیدهای انتخابات انجمن صنفی کسب و کار اینترنتی است مصاحبه اختصاصی ترتیب داد که در ادامه به صحبتهای ایشان می پردازیم.

شلیله: من در یکسال گذشته با انجمن در خصوص جشنواره وب همکاری داشتم و باتوجه به اینکه یکی از منتقدان تشکیل انجمن بودم بعد از دیدن تلاش‌های هیئت مدیره قبلی تصمیم گرفتم که همکاری بسیاری با انجمن داشته باشم.

با توجه به اینکه دیدم برخی از دوستان به دلیل سختی کارهای صنفی تمایل به حضور ندارند، تصمیم گرفتم که حضور فعالی با عضویت در هیئت مدیره انجمن داشته باشم که به مشکلات کسب و کارهای آنلاین از قبیل بیمه، مالیات و برخی قوانین که به رشد آنها لطمه می‌زند با کمک هیئت مدیره رسیدگی کنیم.


من فکر میکنم که اگر اعضای هیئت مدیره قبلی شامل آقایان رضا الفت نسب، سام مدن پور، حمیدرضا اعتدال مهر و محمد فروغی با توجه به نتایج مثبتی که در سه سال گذشته داشته‌اند و زمینه سازی های آن فراهم شده، اگر که اینجانب و افراد دیگری همچون آقای عبدالرزاق(مدیر زودفود) و آقای خطیبی به تیم قبلی بپیوندیم با توجه به اینکه دوستان و به خصوص بنده و آقای عبدالرزاق مشکلات کسب و کارهای آنلاین را می‌دانیم ترکیب درستی  خواهد بود که به امید خدا می‌توانیم تاثیرات مثبتی در سه سال آینده داشته باشیم.

به شخصه فکر میکنم اگر که انجمن بتواند اعضا را افزایش داده و کمیسیون‌های تخصصی تشکیل دهد، تاثیر مثبتی در فضای کسب و کارهای آنلاین می‌گذارد.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *