توضیحات بنیانگذاران جشنواره در خصوص این سوال که چرا باید در جشنواره وب و موبایل ایران شرکت کرد و هدف از برگزاری این رویداد چیست؟

تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۵

پس از مطرح شدن مکرر این سوال که حمایت از جشنواره وب و موبایل ایران چه دلیلی دارد و چرا باید از این رویداد حمایت شود، بنیانگذاران جشنواره ایمیلی به منظور رفع ابهامات برای شرکت کنندگان ارسال کردند:

با سلام به شما اعضای خانواده جشنواره وب و موبایل ایران

این روزها خیلی‌ها سوال می‌کنند که چرا باید از جشنواره وب و موبایل ایران حمایت کرد؟ یا حتی چرا باید در این جشنواره شرکت کرد؟


پاسخ به این سوال به صورت مستقیم امکان پذیر نیست و هیچ وقت نمی‌شود در فضای کنونی کسب و کارهای آنلاین به آن به صورت مستقیم پاسخ داد. اما برای اینکه بدانید ما چه فکر می‌کنیم لازم است به چند نکته مهم در خصوص اهداف و برنامه‌های جشنواره وب و موبایل ایران اشاره کنیم.

جشنواره وب و موبایل ایران با تمام کاستی‌ها خوبی‌ها و بدی‌هایی که دارد در طول هشت سال گذشته توانسته فضایی تعاملی میان فعالان این حوزه و سازمان‌ها و نهادهای دولتی ایجاد کند. حضور سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها می‌تواند به توسعه این گفتمان کمک کند.

جشنواره وب و موبایل ایران به عنوان یکی از معدود جشنواره‌های بخش خصوصی که بیش از ۸ سال به صورت منظم برگزار شده برای ادامه مسیر خود نیازمند مشارکت بخش خصوصی است تا بتواند حتی کوچک و حتی ناچیز، حرف دل بخش خصوصی را بیان کند.

جشنواره وب و موبایل ایران همیشه تاکید داشته به عنوان یک حرکت برگرفته از بخش خصوصی نیازمند حمایت این بخش است و هر کسی که در جشنواره وب و موبایل شرکت می‌کند در این حرکت سهیم خواهد بود.

جشنواره وب و موبایل ایران سعی کرده و می‌کند تا جشنواره‌ای باشد از طرف فعالان این حوزه برای فعالان این حوزه.

جشنواره وب و موبایل ایران برای هیچ شخصی نبوده و نیست و نخواهد بود و هر کسی به نوبه‌ی خود وقتی در آن شرکت می‌کند چه به عنوان برگزار کننده و چه به عنوان حامی یا داور و حتی شرکت‌کننده سهمی در توسعه اکوسیستم و جامعه ی کسب و کارهای آنلاین دارد و این حرکتی است پسندیده.

جشنواره وب و موبایل ایران در طول ۸ سال گذشته برگزیدگانی داشته و سعی کرده در حد و اندازه خود​ از​ سایت های نوپا، دانشجویان علاقه‌مند و کارآفرینان نوجوان و جوان حمایت کند.

همه و همه و بسیاری موارد دیگر می‌تواند دلیلی برای درخواست برای حمایت و حضور در نهمین جشنواره وب و موبایل ایران از سوی بنیانگذاران این جشنواره باشد.

این راهی است که ما با شما آن را شروع کرده‌ایم و تا همیشه نیازمند همراهی و حمایت شما خواهیم بود.

با تشکر

میلاد احرامپوش – شایان شلیله

بنیانگذاران جشنواره وب و موبایل ایران

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *