همخونه، برای کسانی که به دنبال خانه و همخانه هستند

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۵

همخونه اولین و تنها وب‌سایت جستجوی خانه، همخانه و خوابگاه برای دانشجویان و افراد شاغل است. کاربران می‌توانند به صورت رایگان نسبت به ثبت آگهی اقدام کنند و یا از بین آگهی‌های موجود به جستجوی خانه، خوابگاه و همخانه بپردازند.

در مهرماه امسال ششمین سال فعالیت خود را با ظاهر و امکانات جدید آغاز کرد. در وب‌سایت جدید با تجاربی که از سال‌های گذشته بدست آورد، امکاناتی را قرار داده تا بهترین تجربه را برای کاربران ایجاد کند.

با توجه به مشکلاتی از قبیل مزاحمت افراد برای کاربران وب‌سایت که در گذشته رخ داده بود و در برخی موارد این وب‌سایت را درگیر مشکلات انتظامی و قضایی کرد و حتی تا آستانه تعطیلی کشاند، در طراحی جدید با امکاناتی مانند آگهی امن و امکان ارتباط بازدیدکننده با صاحب آگهی از طریق وب‌سایت برای جلوگیری از نشر اطلاعات کاربران در فضای اینترنت، سعی بر آن شده تا این موارد به حداقل برسد.


همچنین به منظور تاثیر بیشتر آگهی‌ها، در بخش ثبت آگهی و در بخش نمایش آگهی گزینه‌های جدیدی اضافه شده تا کاربران به آگهی‌ها راحت‌تر و سریعتر دست پیدا کنند.

به زودی اپلیکیشن‌های اندروید و iOS در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت تا روند ثبت و جستجوی آگهی‌ها برای آن دسته از کاربرانی که از تلفن‌های همراه خود جهت ورود به وب‌سایت استفاده می‌کنند راحت شود.

 

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *