استارتاپ رکامندر، اولین سرویس ایرانی شخصی سازی محتوا

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۵

امروزه تحلیل رفتار کاربران وب‌سایت دغدغه مهمی برای کسب و کارهای آنلاین مختلف شده است، زیرا در نظر گرفتن رفتار کاربر به بهبود سرویس و خدمات کمک کرده و سبب جذب مخاطبان بیشتری خواهد شد.

فیس‌بوک، لینکدین، یوتیوب، یاهو، گوگل و بسیاری دیگر، از سرویس‌های محتلف برای شخصی سازی محتوا و پیشنهاد محتوای مناسب به کاربران خود استفاده می‌کنند.

برای اولین بار در ایران، استارتاپ رکامندر سرویسی ارائه می‌کند که به‌ وسیله هوش مصنوعی رفتار کاربر را تحلیل کرده و پس از مشخص شدن علایق کاربر محتوای مناسب را به او پیشنهاد می‌دهد.


استفاده از این سرویس‌ به ماندگاری کاربر در وب‌سایت کمک کرده و در نتیجه سودآوری افزایش می‌یابد.

افزایش نرخ تبدیل، کاهش نرخ پرش، افزایش فروش، پاسخگویی بلادرنگ از مزیت‌های این سرویس به شمار می‌رود.

استارتاپ رکامندر طبق خبر قبلی رتبه دوم استارتاپ‌های برتر الکام استارز را به خود اختصاص داد.

 

 

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *