کتاب‌ها را آنلاین بشنوید

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۵

چندین سالی هست که دانلود و گوش دادن به فایل‌های صوتی مورد علاقه در فضای اینترنت همه‌گیر شده است. این نوع فایل‌های صوتی که به آن‌ها اصطلاحا پادکست می‌گویند تنها به موسیقی و یا برنامه رادیویی محدود نمی‌شوند، بلکه در موضوعات مختلف و در قالب‌های گوناگون در فضای اینترنت عرضه شده‌اند. کتاب‌های صوتی، نمایشنامه‌های صوتی و حتی مقاله‌های رادیویی زیادی وجود دارند که علاقمندان می‌توانند آن‌ها را به صورت آنلاین شنیده و یا دانلود کنند تا در فرصت‌های مناسب گوش دهند.

شنوتو یک بستر نرم‌افزاری برای انتشار، پخش، به اشتراک گذاری، دانلود و خرید فایل‌های صوتی و کتاب‌های صوتی در محیط وب و موبایل است.

شنوتو به کاربران این امکان را می‌دهد که مجموعه گسترده‌ای از کتاب‌های صوتی و پادکست‌ها را در اختیار داشته باشند. از این پادکست‌ها می‌توان به صورت رایگان و یا با پرداخت هزینه‌ای اندک بهرمند شد.


در حال حاضر شنوتو دارای آرشیو بیش از ۵۰.۰۰۰ دقیقه فایل صوتی است که بخش بزرگی از آن بصورت رایگان منتشر شده است. شنیدن فایل‌های رایگان برای تمام کاربران امکان‌پذیر است، اما برای دانلود فایل‌های صوتی باید در شنوتو عضو شد.

اگر نویسنده هستید و یا دستی در تهیه پادکست‌های صوتی دارید شنوتو بستر مناسبی است که در آن می‌توانید صاحب حساب کاربری مختص به خود باشید و یا هنرمندان و صاحبان محتوای محبوب خود را دنبال کنید.

با این روش، به صورت مستقیم و بدون واسطه با مخاطبانتان در تماس هستید و می‌توانید آن‌ها را از آخرین فعالیت‌های علمی و فرهنگیتان با خبر کنید. همچنین می‌توانید پادکست‌های خود را به صورت کلی و یا بخش بخش، به شکل آلبوم صوتی قیمت‌گذاری کنید، بفروشید و در سهم فروش خود با شنوتو سهیم باشید.

خدمات فوق ازطریق وب‌سایت شنوتو و یا اپلیکیشن اندروید و iOS آن قابل استفاده است.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *