شروع ثبت نام نهمین جشنواره وب و موبایل ایران

تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۳۹۵

امسال نیز همانند سال‌های قبل، جشنواره وب و موبایل ایران فعالیت خود را آغاز کرده و ثبت نام شروع شده است. شرکت در جشنواره وب و موبایل ایران برای کلیۀ اشخاص حقیقی و حقوقی که دارای وب‌سایت، نرم افزار تحت وب و نرم‌افزارهای تلفن همراه هستند، مقدور است. برای ثبت نام کافیست تا به قسمت ثبت نام وب‌سایت جشنواره وب و موبایل ایران مراجعه نمایید.

جشنواره وب ایران در سال ۱۳۸۷ با تلاش‌های شایان شلیله بنیان‌گذاری و برگزار شد. این جشنواره هر ساله از میان سایت‌های فعال در تمامی حوزه های وب و در گروه‌های مختلف یک سایت را به عنوان سایت برتر سال معرفی می‌کند. همچنین جشنواره نرم‌افزارهای موبایل ایران در سال ۱۳۹۱ توسط میلاد احرامپوش و محسن براتی راه اندازی، تاسیس و برای اولین بار در ایران برگزار شد. هر ساله هزاران اپلیکیشن فارسی برای کسب عنوان بهترین اپلیکیشن فارسی سال در این رقابت ثبت نام می‌کنند. برگزار کنندگان جشنواره وب ایران و جشنواره نرم‌افزارهای موبایل ایران از سال ۱۳۹۲ تصمیم گرفتند تا به منظور هم‌افزایی بیشتر هر دو جشنواره را در هم ادغام کنند.
برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین ثبت‌نام در این رویداد مهم، لازم است که به وب‌سایت جشنواره مراجعه کرده و سلسله مراتب ثبت‌نام را دنبال کنید.


درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *