سفرمی گارانتی ارزانترین نرخ بلیط هواپیما

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۵
سفرمی

سفرمی به عنوان یک موتور جستجو و رزرو بلیط هواپیما، پس از درخواست شما، تمامی پروازهای موجود را جستجو می‌کند و لیستی از ارزان‌ ترین نرخ‌ها را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و به این ترتیب امکان خرید بلیط هواپیما را به سادگی فراهم می‌کند. لازم به ذکر است قیمت‌های عنوان شده در سفرمی با گارانتی، ارزان‌ترین قیمت نسبت به سایر وب‌سایت‌های جستجوگر اینترنتی در سراسر کشور به شمار می‌آید. و یکی از جذاب‌ ترین امکان‌های این وب‌سایت، این‌ است که  اگر به عنوان مشتری متوجه شدید که، قیمتی پایین تر از وب‌سایت سفرمی وجود دارد؛ می‌توانید با تماس با پشتیبانی، هزینه‌ای را که کرده‌اید، بدون جریمه استرداد نمایید.

کاربران و مشتریان می‏‏‌توانند با حق انتخابی بسیار بالا و با دریافت اطلاعاتی کامل برای انتخاب درست بلیط های مورد نظر خود، وب‌سایت سفرمی را به عنوان یک مرجع تخصصی خرید بلیط هواپیما بررسی کنند و با حداکثر اطمینان بلیط خود را انتخاب و خرید کنند.

همچنین این وب‌سایت در جهت اهداف خود یعنی ارائه خدمات گردشگری الکترونیک از جمله رزرو بلیط هواپیما، رزرو هتل، رزرو تور و… در حال حاضر رزرو پروازهای چارتری و سیستمی را به صورت آنلاین امکان‌پذیر کرده‌است. کافیست به آدرس safarme.com مراجعه کنید و به خدماتی نظیر؛ ارزان ترین نرخ بلیط هواپیما (بلیط چارتر لحظه آخری)، ارائه چارتر و پرواز سیستمی (بلیط چارتر و بلیط سیستمی) در تمامی مسیرها و حتی ارائه پرواز‌های خارجی نیز دسترسی پیدا کنید.


 

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *