چونک مرجع جامع برندهای صنایع دستی ایران

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۵
چونک

چونک با هدف ارتقای حوزه صنایع دستی ایران زمینه‌ای را برای رشد فعالان این حوزه چه در راستای شناخت وعرضه هنرشان چه در راستای تبادل اطلاعات فراهم کرده‌است. بدین ترتیب شما می‌توانید با مراجعه به آدرس choonak.com با انواع صنایع دستی آشنا شوید و برای فراهم کردن انواع کالای دستی دغدغه‌ای نداشته باشید.

با توجه به این‌که صنایع دستی هر منطقه، هر کدام تاریخی چند صد ساله و یا حتی چند هزار ساله دارد و نشان دهنده فرهنگ و آرمان‌های آن جامعه می‌باشد. این وب‌سایت با ایجاد تفاوت بین هنرهای دستی و کالاهای صنعتی، سعی بر این دارد تا فرهنگ حمایت از صنایع دستی و استفاده از آن را در جامعه ترویج دهد. بدین ترتیب، چونک با همکاری هنرمندان برجسته کشور در رشته‌های گوناگون صنایع دستی، دسترسی به صنایع دستی تمامی نقاط ایران را برای شما آسان می‌کند.
همچنین  این وب‌سایت، از کلیه فعالان حوزه صنایع دستی، گردشگری و میراث فرهنگی ایران زمین دعوت می‌کند تا در انتشار مطالب در در تحریریه چونک اقدام کنند. از این رو می‌توانید مطالب تالیفی و تحقیقی خود با موضوعات خبر و رویداد، صنایع دستی و چیدمان، معماری ایرانی-اسلامی، ایرانگردی و جلوه های فرهنگی و تاریخی را در چونک منتشر نمایید.


درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *