جار دسترسی یک‌جا به تمام روزنامه‌های ایران

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۵
جار

با جار، شما می‌توانید از طریق کامپیوتر، موبایل، تبلت و تلویزیون در هر مکان و زمانی در جریان باشید. لیستی از نشریات مورد علاقه خود را تهیه کنید تا هر روز آنها را مشاهده کنید. با مرور سریع “صفحه یک” روزنامه‌ها، آن هم در یک چیدمان مرتب و منظم، در کمترین زمان در جریان وقایع جاری قرار گیرید، درست همانند افرادی که هر روز در جلوی کیوسک روزنامه‌فروشی مشغول مرور تیترها هستند، با این تفاوت که صفحات داخلی نشریات دلخواه خود را نیز می‌توانید مشاهده کنید.

با عضویت در جار از امکاناتی مانند بزرگنمایی نشریه، علامت‌گذاری نشریات مورد علاقه و مشاهده‌ی این نشریات به صورت کلی و در یک دسته‌بندی مشخص، بهره‌مند می‌شوید.

از امکانات دیگر این وب‌سایت، می‌توان به تقویم جـــار اشاره کرد که به وسیله آن، شما می‌توانید با انتخاب یک روز خاص، تمامی نشریات منتشر شده در آن روز را مشاهده نمایید.


همچنین با بخشی، تحت عنوان بایگانی جار، صفحه یک نشریه دلخواهتان را از هر تاریخی که مورد نظرتان است به مدت چند ماه یا چند سال تا به امروز مرور کنید.

ویجت جار بخش دیگری از وب‌سایت جار است که  به شما کم می‌کند تا در وب سایت یا وبلاگ خود،  پیشخوان نشریات روز را مطابق با نیازتان به نمایش درآورید. این ویجت نشریات مورد نظر را، در شکل و شمایلی نمایش می‌دهد که با اجزای سایت یا وبلاگ شما هماهنگی داشته باشد. ویجت جار کاملا رایگان است و استفاده از آن به راحتی جایگذاری یک قطعه کد مختصر در کد وبلاگ یا وب سایت شماست.

و در آخر این‌که برای تهیه نشریات می‌توانید به آدرس jaaar.com مراجعه کنید و از روش “خرید نشریات با استفاده از اعتبار”  و یا روش ” خرید نشریات از سبد خرید” استفاده کنید.

 

 

 

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *