ایده‌های برخط ، خطی از ایده تا اجرا

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۵
ایده‌های-برخط

ایده‌های برخط با هدف ارائه خدمات و محصولات نوآورانه می‌کوشد با شناسایی خدمات و برنامه‌های کاربردی مورد نیاز افراد، ایده‌های خود را مطرح و تولید می کند. محصولات طراحی شده در این شرکت در زمینه تسهیل دسترسی به اطلاعات و بهبود کیفیت در ارائه نرم‌افزارهای تحت وب و یا اپلیکیشن‌های تلفن‌های هوشمند ارائه می‌گردند و محصولات به مرور به کارابران ارائه می‌شود. برای مثال می‌توان، مختصری بپردازیم به دو محصول سام و پارس‌بین که ایده‌های برخط  در سایت خود معرفی کرده‌است؛

سام یا همان سامانه اطلاعاتی موقعیت محور، یک ابزار چند منظوره برای دسترسی آسان کاربران به اطلاعات با رویکرد موقعیت محور می‌باشد. این نرم افزار بصورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته‌است و به غیر از نمایش محل جغرافیایی شعب بانک‌های مختلف بر روی نقشه و اطلاعات تماس، امکانات متنوعی در این حوزه مانند؛ خرید شارژ، پرداخت قبوض، مدیریت کارت‌های بانکی، محاسبه سود بانکی و  محاسبه شبا را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

پارس بین محصول دیگر ایده‌های بر خط است که به عنوان یک جامعه نظرسنجی آنلاین ابزاری است برای دریافت نظرات مشتریان و تعامل فعالان حوزه تحقیق بازار و بازاریابی و به صاحبان کسب و کار و ارائه‌دهندگان محصولات و خدمات این امکان را می‌دهد که بتوانند با راه‌اندازی نظرسنجی‌های سریع، متنوع  از سلایق و انتظارات مشتریان و مصرف کنندگان آگاه شوند تا بتوانند با ارائه محصولات و خدمات متناسب با نظر جامعه هدف خود، کسب و کارشان را رونق دهند.


برای آشنایی بیشتر با  خدمات محصولات معرفی شده این شرکت و یا آگاهی از محصولات جدید به آدرس onlineideas.ir مراجعه کنید.

 

 

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *