زرب آسون‌ترین راه برای دریافت و مدیریت پول

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۵
زرب

زرب یک راه فوق العاده ساده و سریع برای دریافت مبلغ‌های کوچک پول است، می‌توانید خیلی ساده توسط کارت‌های عضو شبکه بانکی شتاب، پول دریافت کنید و دیگران می‌توانند با کارت‌های عضو شتاب، توسط درگاه امن بانک، مبلغ را پرداخت کنند و به محض اتمام پروسه پرداخت، پول را در حسابتان دریافت کنید. بدین‌ترتیب که؛ شما در آدرس zarb.ir حساب کاربری می‌سازید، حسابتان تایید می‌شود و خیلی سریع صفحه شخصی پرداخت، که پوز شخصی شما به حساب می‌آید را دریافت می‌کنید، سپس می‌توانید لینک پرداخت را برای بقیه، توسط تلگرام و ایمیل و یا حتی اس ام اس بفرستید.

دریافت سریع پول از دوستان و آشنایان، دریافت وجه بدون محدودیت زمانی، امکانی مناسب برای اشخاص و فروشگاه‌های آنلاین، از مزیت‌های این سایت به شمار می‌اید و همچنین نمودار نقل و انتقال پول‌هایتان را در اختیارتان قرار می‌گیرد.

با خیال راحت از زرب استفاده کنید زیرا در این سیستم، از بالاترین و بهترین استانداردهای روز، برای حفاظت از اطلاعات استفاده می کند و همین‌طور همه پرداخت‌ها توسط درگاه بانک انجام می‌شود.


و در آخر باید بدانید که؛ در حال حاضر انتقال مبالغ کمتر از پانصد هزار تومان با این سرعت توسط زرب ممکن شده‌است که خٌرد پرداخت نامیده می‌شود.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *