هنر ماندگار فروشگاه اینترنتی صنایع دستی

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۴
فروشگاه اینترنتی هنر ماندگار

سایت هنر ماندگار در حوزه توسعه پایدار، کارآفرینی و ارز آوری درحوزه صنایع دستی فعالیت می‌کند. و هنرمندان و صنعتگرانی را که به صورت سنتی عمل می کنند  را به  عرضه و تولید محصولات آثار هنری به صورت شیوه‌های جدید دعوت می‌کند و به دلیل اینکه، این روز‌ها جامعه به سمت خرید اینترنتی محصول سوق پیدا کرده، هنر ماندگار به عنوان اولین فروشگاه اینترنتی تخصصی معرفی هنرمندان و صنعتگران صنایع دستی و فروش محصولات راه‌اندازی ‌شده‌است.

این فروشگاه اینترنتی با رویکردی جدید، محصولات را به قسمت‌های مختلف دسته‌بندی می کند و با ایجاد امکاناتی مانند؛ ارسال سریع، ۱۰ روز ضمانت کاری، گونه‌های ارسال، خرید تلفنی محصولات و سیستم هوشمند پیگیری سفارشات خرید آنلاین خود را از دیگر سایت‌ها متمایز کرده‌است.

همچنین هنر ماندگار با ارتباط مستقیم با هنرمندان و صنعتگران و قرارداد فروش حداکثری، بهترین قیمت پیشنهادی را به فروشندگان می‌دهد و با حذف واسطه‌ها و هزینه‌های جانبی متعدد، این آثار هنری را مستقیما به‌دست مصرف‌کننده می‌رساند.


بدین ترتیب در راستای حمایت از هنر ماندگار صنایع دستی این مرز و بوم، پیشنهاد می‌شود که اگر خالق یا دوستدار صنایع دستی هستید به آدرس iranhc.com مراجعه کنید و به این جریان بپیوندید.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *