هر آنچه که درباره هتل‌ها می خواهید بدانید در سایت “هتل استاندارد” بخوانید

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۴

“هتل استاندارد” در راستای صنعت هتلداری و اهمیت سطح خدمات‌رسانی در این حوزه و کمبود ادبیات نوشتاری استاندارد، به روز و کاربردی به خصوص در دنیای دیجیتال و مجازی امکانی را فراهم کرده‌است تا مخاطبان به آرشیوی از مطالبی در زمینه تجربیات ارزشمند هتل‌های موفق بین المللی دسترسی داشته باشند.

سایت “هتل استاندارد”، برای آن دسته از مخاطبان که ممکن است آشنایی کم‌تر و یا نه‌چندان زیادی با صنعت هتلداری و آموزش‌های مرتبط داشته‌باشند، بخش‌هایی را تحت عنوان آموزش نیز در نظر گرفته‌است.

این سایت با استفاده از به روز‌ترین تجربیات و اطلاعات هتلداری، تصمیم دارد، چارچوب‌های هتلی استانداردی را  در زمینه‌های مختلف بازتعریف کند و زمینه‌ای را برای پیشرفت‌هایی چشمگیر در صنعت گردشگری و بالاخص هتلداری فراهم کند و باید گفت؛  دوستان خبره، فعال و متخصص در حوزه‌های مختلف صنعت هتلداری “هتل استاندارد” را در این راه همراهی و یاری می‌کنند.


یکی از قسمت‌های پر‌کاربرد و جذاب سایت هتل استاندارد بخش بانک اطلاعاتی است که در آن، لیستی از هتل‌ها و هتل آپارتمان‌های ایران، هتل‌های جهان، اپلیکیشن‌های مرتبط، آژانس‌های مسافرتی و شرکت‌های تامین کننده تجهیزات هتلی در نظر گرفته‌شده‌است.

برای مشاهده بیشتر بخش‌هایی مثل آشنایی با هتل، اخبار و بخش‌های آموزشی به آدرس standardhotel.ir کنید.

 

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *