مجله آنلاین خبری وان بات از فناوری اطلاعات می‌گوید

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۴

مجله خبری وان بات مجله‌ای آنلاین است که از آخرین دستاورد‌ها و فناوری‌ها در زمینه‌های دیجیتال، علوم کامپیوتر، حمل‌ونقل، زمین ومحیط زیست، صنایع نظامی، هوافضا و… می‌گوید اما بیشتر روی موضوعاتی کار می‌کند که در آن فناوری اطلاعات و علوم کامپیوتر در زمینه‌های مختلف درگیر می‌شود.

شما در وان بات می‌توانید به  آرشیوی از مقالات مختلف در زمینه‌های بررسی امکانات موبایل‌، تبلت‌ها، کنسول‌های بازی یا معرفی اپلیکیشن‌ها و بازی‌های جدید و اطلاعاتی در رابطه با سخت‌افزار‌ها و… دسترسی پیدا کنید. برای مشاهده این دسته‌بندی‌ها کافیست به آدرس  Onebot.ir مراجعه کنید.

در وان بات شاهد قسمت جذابی تحت عنوان راهنمای خرید هستیم که در این قسمت کاربران به طور مفصل در خرید موبایل، تبلت، دوربین‌های دیجیتال، لپتاپ و… راهنمایی می‌شوند. همچنین وان بات برای مخاطبانش امکانی برای آموزش فراهم کرده‌است که در حال توسعه بیشتر می‌باشد.


کلام آخر اینکه، وان بات در راستای تولید محتوای برتر توانست در اولین حضور خود در جشنواره وب و موبایل ایران در سال ۹۴ در کنار بزرگان وب فارسی قرار بگیرد و به میان ۵ کاندیدای نهایی و برتر در دسته کامپیوتر و فناوری اطلاعات راه یابد.

 

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *