نشست خبری هشتمین جشنواره وب و موبایل ایران(قسمت دوم)

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۴

شلیله به عنوان بنیانگذار جشنواره وب، در نشست خبری هشتمین جشنواره وب و موبایل ایران، پس از توضیح مختصری در رابطه با آمار و ارقام شرکت‌کننده‌گان  و ادغام پلتفرم‌های ثبت‌نام برای شرکت در این جشنواره در رابطه با اختتامیه گفت: اختتامیه هشتمین جشنواره وب و موبایل ایران در روز ۳ اسفند در کتابخانه ملی با حضور فعالان کسب‌وکار اینترنتی برگزار می‌شود و استارتاپ‌های نوپا در این روز می‌توانند به طور هم‌زمان در سالن‌های جنبی به مدت ۱۵ دقیقه درباره استارتاپ خود و اقداماتی که تاکنون انجام داده‌اند توضیحاتی ارائه دهند.

وی همچنین عنوان کرد: مهم‌ترین دغدغه و اولین اولویت از دیدگاه برگزار‌کنندگان جشنواره این است که مراسم برگزار شود، زیرا که، هیچ کس مثل ما از تاثیرگذاری برگزاری این مراسم در تعیین مسیر و همچنین سرنوشت اپلیکیشن‌ها خبر ندارد.

شلیله گفت: نکته بسیار مهم در جشنواره امسال فرصت‌دهی به استارتاپ‌های‌نوپا و کمپانی‌های کوچک است و در رابطه با حضور برندهای مختلف در این جشنواره گفت: به دلیل برداشته شدن تحریم‌ها و باز شدن فضا برای ورود سرمایه‌گذاران خارجی به ایران شاید دعوت از این برندها کار درستی نباشد، بنابراین از آن‌ها به‌عنوان شرکت‌کننده دعوت کردیم و بهتر است فرصت را به فعالان ایرانی بدهیم.


در ادامه این مراسم، میلاد احرام‌پوش، بنیانگذار جشنواره موبایل، اشاره  کرد که، جشنواره موبایل در سال‌جاری پرشورتر از سال‌های گذشته برگزار شده‌است و اکوسیستم موبایل در حال حاضر رشد قابل توجهی دارد و می‌توان پیش‌بینی کرد در سال‌های آینده از وب‌سایت‌ها پیشی بگیرد و سایت‌ها به سمت موبایل بروند.

احرام‌پوش افزود: داوری موبایل دشوارتر از داوری وب می‌باشد زیرا تا زمانی که، کاربر، اپلیکیشن را نصب نکند، نمی‌تواند درباره آن نظر بدهد، پس فرآیند نصب و تست کردن اپلیکیشن‌ها توسط داوران آغاز شده و زمان‌بر است.

رضا الفت‌نسب، دبیر انجمن صنفی کسب‌وکار اینترنتی و دبیر اجرایی جشنواره وب و موبایل ایران، با اشاره به داوری این جشنواره گفت:

ما از مراکز دولتی و خصوصی مانند مرکز توسعه تجارت الکترونیک و مرکز رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دعوت کرده‌ایم که بر نحوه داوری این جشنواره نظارت داشته باشند.

 

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *