اخبار ارسالی/ رونمایی از وبسایت فارسی طراحی آنلاین کارت ویزیت

تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۴
دیگر نیازی نیست که برای طراحی یک کارت ویزیت به دنبال طراح حرفه ای و با هزینه های بالا باشید، با رونمایی از این وبسایت طراحی کارت ویزیت ساده شد!

دیگر نیازی نیست که برای طراحی یک کارت ویزیت به دنبال طراح حرفه ای و با هزینه های بالا باشید، با رونمایی از این وبسایت طراحی کارت ویزیت ساده شد!

آیا تاکنون برای خود و شرکت یا فروشگاه تان کارت ویزیت طراحی کرده اید؟ آیا ایده ای که در ذهن داشته اید با طرحی که طراح برای شما آماده کرده است متفاوت است؟ آیا مشکلات زمان و بدقولی طراح برایتان بوجود آمده است؟ آیا در این زمینه دانش کافی ندارید؟

سامانه طراحی کارت ویزیت آنلاین از تاریخ ۲۹ آذر ۱۳۹۴ فعالیت خود را آغاز کرده و با امکاناتی کامل و کاربردی از آدرس www.vcard-design.com در دسترس مشتریان و علاقه مندان قرار گرفته است.


سامانه طراحی آنلاین کارت ویزیت با ویژگی هایی از قبیل:

• محیطی ساده و گرافیکی با زبان فارسی

• بدون نیاز به دانش فنی

• کاهش زمان طراحی

• کاهش هزینه های طراحی کارت ویزیت

• و دسترسی به مجموعه ای عظیم از کارت ها و قابلیت انتخاب از بین آن در اختیار مخاطبان قرار گرفته است.

سامانه طراحی کارت ویزیت آنلاین این روند را ساده و با بروزترین روش ها انجام خواهد داد، لازم به ذکر است فایل های دریافت شده بر طبق آخرین استاندارد های چاپ خواهد بود.

علاقه مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و استفاده از این خدمات به وبسایت سامانه طراحی کارت ویزیت آنلاین به نشانی www.vcard-design.com مراجعه کنند.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *