به نظر شما چی بپوشم؟

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۴
همواره همه ما با این سوال مواجه می شویم که برای رفتن به سرکار، مهمانی، جلسه کاری مهم و ... باید "چی بپوشیم"؟ گاهی وقت ها با امتحان کردن چند دست لباس و شلوار می توانیم به جواب این سوال برسیم و گاهی حتی اگر یک شب تا صبح نیز صرفِ پوشیدن لباس هایمان کنیم، این سوال بدون پاسخ باقی می ماند و در نهایت مجبور به انتخاب یک دست لباس – که احتمالاً زیاد هم به همدیگر نمی آیند! – می شویم.

همواره همه ما با این سوال مواجه می شویم که برای رفتن به سرکار، مهمانی، جلسه کاری مهم و … باید “چی بپوشیم”؟ گاهی وقت ها با امتحان کردن چند دست لباس و شلوار می توانیم به جواب این سوال برسیم و گاهی حتی اگر یک شب تا صبح نیز صرفِ پوشیدن لباس هایمان کنیم، این سوال بدون پاسخ باقی می ماند و در نهایت مجبور به انتخاب یک دست لباس – که احتمالاً زیاد هم به همدیگر نمی آیند! – می شویم.

حال اگر شما نیز با چنین چالش هایی برای انتخاب لباس مناسب مواجه هستید و همواره “چی بپوشم چی بپوشم” می گویید، بهتر است به این وب سایت نیز سر بزنید: ” چی بپوشم “؛ االبته اشتباه نکنید، این بار سوالی در کار نیست، چی بپوشم، نامِ همان وب سایتی است که باید به آن سر بزنید.

امیدوارم از این پس و با وجود این وب سایت دوست داشتنی، هیچ گاه با چالشِ خانمان سوز! چی بپوشم مواجه نشوید.


درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *