ایونتوریال ؛ محلی برای یافتن رویدادهای مورد نظرتان

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۴
مسلماً امروزه همه ما آنقدر درگیر زندگی شده ایم که کم پیش می آید حواسمان به رویدادهایی که در اطرافمان در حال وقوع اند باشد، چه این رویدادها اتفاقاتی بد باشند چه خوب. همه ما از کمبود زمان در طول شبانه روز رنج می بریم و به نوعی به "فقر زمانی!" دچار شده ایم.

مسلماً امروزه همه ما آنقدر درگیر زندگی شده ایم که کم پیش می آید حواسمان به رویدادهایی که در اطرافمان در حال وقوع اند باشد، چه این رویدادها اتفاقاتی بد باشند چه خوب. همه ما از کمبود زمان در طول شبانه روز رنج می بریم و به نوعی به “فقر زمانی!” دچار شده ایم.

این درگیری تا جایی پیش رفته که دیگر توجه به رویدادهای مهم خانوادگی نیز کم شده است چه برسد اطلاع داشتن و توجه به رویداد های مهم آموزشی!، مسئله ای که همواره برای پیشرفت بشریت و ارتقا سطح دانش جامعه که می تواند منجر به افزایش سطح زندگی در آن گردد، بسیار مهم و حیاتی می باشد.

حال اگر برای شما هم این رویدادهای آموزشی مهم می باشند اما درگیری های زندگیتان به شما اجازه نمی دهد که ساعت ها وقت صرف پیدا کردن رویداد مورد علاقه تان کنید – که بعضاً حتی متوجه می شوید آن رویداد اصلا در شهر شما برگزار نمی شود – باید به شما بگویم “حتما خوش شانس می باشید!”، هدف ایونتوریال دقیقاً همین است؛ پیدا کردن رویداد مورد علاقه شما، در شهر شما، آن هم در کمترین زمان ممکن.


وب سایت ایونتوریال با دسته بندی های متنوع و کاملا کاربردی خود، تمامی رویدادهایی که در شهر شما برگزار می شود را به خوبی پوشش داده و از نظر سهولت استفاده نیز بسیار کار را برای کاربر راحت کرده است.

هرگز قصد تعریف بیش از حد از یک وب سایت را ندارم؛ آدرس این وب سایت http://eventorial.com می باشد، بنابراین… این گوی و این میدان!

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *