مسابقه «قهرمان شهر امید» شروع شد!

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۴
"لازم نیست که یه شنل داشته باشی، پرواز کنی یا آدم‌ها رو از شر بدی‌ها نجات بدی تا یه قهرمان باشی. من باور کردم قهرمان خودِ ما هستیم،‌ یا یکی از اون‌هایی که هر روز بی‌تفاوت از کنارشون رد می‌شیم."

“لازم نیست که یه شنل داشته باشی، پرواز کنی یا آدم‌ها رو از شر بدی‌ها نجات بدی تا یه قهرمان باشی. من باور کردم قهرمان خودِ ما هستیم،‌ یا یکی از اون‌هایی که هر روز بی‌تفاوت از کنارشون رد می‌شیم.”

شرکت سامسونگ در قالب برنامه کودکان امید به فعالیتهای خیرخواهانه می‌پردازد. این فعالیتها در سه دسته مرتبط با ارتقاء سطح زندگی، سطح آموزش و محیط زیست انجام می‌شوند. این شرکت در همین راستا و در قالب کمپین «کودکان امید»، یک مسابقه عکاسی با موبایل برگزار کرده. هدف از برگزاری این مسابقه قدردانی از تمام قهرمان‌هایی هست که هر روز از کنارشون می‌گذریم.

شما اگه «قهرمان شهر امید» بودید برای بهتر کردن محیط اطرافتون (محله، کوچه، خونه، دفتر کار،‌ اتاقت،‌ میزت و … ) چه تغییری ایجاد می‌کردید؟


شرکت سامسونگ در قالب برنامه کودکان امید به فعالیتهای خیرخواهانه می‌پردازد. این فعالیتها در سه دسته مرتبط با ارتقاء سطح زندگی، سطح آموزش و محیط زیست انجام می‌شوند. این شرکت در همین راستا و در قالب کمپین «کودکان امید»، یک مسابقه عکاسی با موبایل برگزار کرده. هدف از برگزاری این مسابقه قدردانی از تمام قهرمان‌هایی هست که هر روز از کنارشون می‌گذریم.  شما اگه «قهرمان شهر امید» بودید برای بهتر کردن محیط اطرافتون (محله، کوچه، خونه، دفتر کار،‌ اتاقت،‌ میزت و ... ) چه تغییری ایجاد می‌کردید؟

شاید برای کسب اطلاعات بیشتر خودتون سری به اینجا بزنید تا به طور کامل با این طرح آشنا بشید، من جای شما بودم معطل نمی کردم!

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *