شبکه اجتماعی گردشگری تیشینه راه اندازی شد

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۴
واژه سفر همیشه با سوالاتی اساسی گره خرده؛ "کجا برویم؟" ، "دیدنی‌ها و جاذبه‌های مقصد کدامند؟" ، "چگونه بیشترین بهره و لذت را از سفر خود ببریم؟" و... «شبکه اجتماعی گردشگری تیشینه» مجالی است برای یافتن بهترین پاسخ‌ها برای سوالات شما در حوزه گردشگری و سفر!

واژه سفر همیشه با سوالاتی اساسی گره خرده؛ “کجا برویم؟” ، “دیدنی‌ها و جاذبه‌های مقصد کدامند؟” ، “چگونه بیشترین بهره و لذت را از سفر خود ببریم؟” و…

«شبکه اجتماعی گردشگری تیشینه» مجالی است برای یافتن بهترین پاسخ‌ها برای سوالات شما در حوزه گردشگری و سفر! در این شبکه تخصصی ضمن بهرمندی و اشتراک گزاری تجربیات واقعی سفر و گردشگری به مجموعه‌ای بی‌نظیر از تصاویر و مطالب مرتبط با جاذبه‌های تاریخی، گردشگری، تفریحی، فرهنگی و… ایران زمین به زبان پارسی و انگلیسی دسترسی خواهید داشت. مشاهده پیش بینی آب و هوا و نیز مسیریابی حرفه‌ای و کامل از دیگر امکانات جذاب تیشینه است.

بنابراین وقت را تلف نکنید و با پیوستن به تیشینه لذت سفر خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و از گنجینه تجربیات و امکانات بی‌نظیر آن بهرمند شوید. برای مشاهده، لطفا روی لینک شبکه اجتماعی گردشگری تیشینه کلیک نمایید.


درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *