ویراژ ، از نو با ۷۰۰ هزار کاربر فعال

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۴
به مناسبت دریافت دیپلم افتخار بهترین بازی ورزشی از پنجمین جشنواره ی بازی های رایانه ای تهران در تابستان 94، و قرار گرفتن در رتبه های برتر لیست بهترین بازی سال از نگاه کاربران در این جشنواره، شرکت نوا گیمز مفتخر است تا این بار یکی از جنجالی ترین آپدیت های بازی خود را وارد بازار کند.

بازی موبایلی “ویراژ”، یکی از بازی هایی است که عاشقان ماشین سواری و بازی های آرکید نباید آن را از دست دهد. این بازی که تا کنون بر روی سه بازار کافه بازار، مایکت و ایران اپز به صورت رایگان عرضه شده ، حالا با گذشت ۵ ماه از عمر خود بیش از هفتصد هزار نصب فعال ایرانی را جذب کرده که همواره از نظرات آن ها برای ارائه ی نسخه های بعدی بازی استفاده شده است. بخش “کلاسیک” با قابلیت های فراوان برای ثبت رکوردهای بهتر، بازی “دزد و پلیس” که تا کنون بخش دزد آن عرضه شده بود، با داشتن مراحل متنوع و آیتم های مختلف و بالاخره بخش هیجان انگیز “بازی آنلاین” که در آن بازیبازان به صورت حذفی با یکدیگر به مسابقه در یک تورنومنت هیجان انگیز چند دقیقه ای برای برنده شدن جایزه می پردازند، همه و همه تجربه های تازه ای برای کاربران به همراه داشتند؛ ولی این هنوز تمام ماجرا نیست!

به مناسبت دریافت دیپلم افتخار بهترین بازی ورزشی از پنجمین جشنواره ی بازی های رایانه ای تهران در تابستان ۹۴، و قرار گرفتن در رتبه های برتر لیست بهترین بازی سال از نگاه کاربران در این جشنواره، شرکت نوا گیمز مفتخر است تا این بار یکی از جنجالی ترین آپدیت های بازی خود را وارد بازار کند.

در آخرین آپدیت ویراژ، با در نظر گرفتن نظرات کاربران و بازخوردهای آن ها، تغییراتی در بازی صورت گرفته که تا مدت ها شما را سرگرم خواهد کرد. حالا با اضافه شدن "لیست دوستان" به بازی، کاربران می توانند ویراژی های دیگر را با خودشان همراه کنند تا در بخش جدید "رقابت آنلاین"، یعنی "بازی با دوستان"، آن ها را به چالش بکشند؛ آن هم چالشی که خودشان طراحی کرده اند! حالا هرکسی می تواند طراح بازی باشد و با ساختن مسابقاتی که تا 4 نفر از دوستانش را می تواند در آن ها با خود همراه کند، شرکت کنند تا در یک رقابت نفس گیر بهترین راننده ی مسابقه و برنده ی جایزه ی آن تعیین شود.


در آخرین آپدیت ویراژ، با در نظر گرفتن نظرات کاربران و بازخوردهای آن ها، تغییراتی در بازی صورت گرفته که تا مدت ها شما را سرگرم خواهد کرد. حالا با اضافه شدن “لیست دوستان” به بازی، کاربران می توانند ویراژی های دیگر را با خودشان همراه کنند تا در بخش جدید “رقابت آنلاین”، یعنی “بازی با دوستان”، آن ها را به چالش بکشند؛ آن هم چالشی که خودشان طراحی کرده اند! حالا هرکسی می تواند طراح بازی باشد و با ساختن مسابقاتی که تا ۴ نفر از دوستانش را می تواند در آن ها با خود همراه کند، شرکت کنند تا در یک رقابت نفس گیر بهترین راننده ی مسابقه و برنده ی جایزه ی آن تعیین شود.

انتخاب فرصت ثبت رکورد، طول زمان هر مسابقه، میزان ترافیک، مکان مسابقه، میزان ورودی و جایزه و بسیاری گزینه های دیگر برای ساخت هر کدام از بازی ها در بخش بازی با دوستان کاملا در اختیار بازیکنان بوده تا بتوانند هر بار با ساخت یک بازی متفاوت مسابقه ی جدیدی تجربه کنند.

انتخاب فرصت ثبت رکورد، طول زمان هر مسابقه، میزان ترافیک، مکان مسابقه، میزان ورودی و جایزه و بسیاری گزینه های دیگر برای ساخت هر کدام از بازی ها در بخش بازی با دوستان کاملا در اختیار بازیکنان بوده تا بتوانند هر بار با ساخت یک بازی متفاوت مسابقه ی جدیدی تجربه کنند.

هنوز تمام نشده! انتظارها به پایان رسیده و بالاخره بخش "پلیس" از بازی "دزد و پلیس" هم برای طرفداران پر و پاقرص تعقیب و گریز باز می شود! اگر قبلا بخش "دزد" را امتحان کرده باشید می دانید که این قسمت از گیم پلی متفاوتی نسبت به بازی کلاسیک بهره می برد و شما باید با مهارتی که از بخش های قبلی به دست آورده اید ماموریت های جدیدی را به پایان برسانید.

هنوز تمام نشده! انتظارها به پایان رسیده و بالاخره بخش “پلیس” از بازی “دزد و پلیس” هم برای طرفداران پر و پاقرص تعقیب و گریز باز می شود! اگر قبلا بخش “دزد” را امتحان کرده باشید می دانید که این قسمت از گیم پلی متفاوتی نسبت به بازی کلاسیک بهره می برد و شما باید با مهارتی که از بخش های قبلی به دست آورده اید ماموریت های جدیدی را به پایان برسانید. این بار هم در بخش پلیس شما در نقش یک حامی قانون باید به دنبال قاچاقچیان مواد مخدر، تبهکاران قهاری که پول های بانک را دزدیده اند و یا گروگان گیرهایی باشید که پایشان را از گلیمشان درازتر کرده اند! برای آن هایی که کمی ترسیده اند خبر خوب اینکه شما در انجام این ماموریت ها تنها نیستید و هر زمان که بخواهید می توانید نیروهای کمکی پلیس را خبر کنید تا با موتور و یا هلیکوپتر و روش های دیگر به کمک شما بیایند و به تبهکاران نشان دهند دنیا دست کیست!

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *