مواد لازم، سایتی خوشمزه و مفید

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۴
حتما تا به حال با این مشکل مواجه شده اید که به شدت دلتان برای یک غذای خانگی و خوشمزه تنگ شده و یا اینکه به شدت دوست دارید پیش غذاها، غذاهای اصلی، دسرها و ... جدید را تجربه نمایید اما به جز "نیمرو"، دستور پخت هیچ غذا و خوراکی دیگری را نمی دانید. با این شرایط فکر می کنم وقت آن رسیده که یک کلاس آشپزی ثبت نام کنید. البته کمی صبر کنید.

حتما تا به حال با این مشکل مواجه شده اید که به شدت دلتان برای یک غذای خانگی و خوشمزه تنگ شده و یا اینکه به شدت دوست دارید پیش غذاها، غذاهای اصلی، دسرها و … جدید را تجربه نمایید اما به جز “نیمرو”، دستور پخت هیچ غذا و خوراکی دیگری را نمی دانید. با این شرایط فکر می کنم وقت آن رسیده که یک کلاس آشپزی ثبت نام کنید. البته کمی صبر کنید.

قبل از اینکه برای ثبت نام در کلاس آشپزی اقدام نمایید توصیه من این است که سری هم به مواد لازم بزنید، این وب سایت، یک کتاب آشپزی الکترونیکی است! در این وب سایت شما می توانید با طرز تهیه انواع و اقسام غذاهای اصلی، دسر ها، نوشیدنی ها، سالادها، شیرینی ها و … آشنا شوید (البته اگر احساس گرسنگی به من دست نمی داد باز هم می توانستم به این لیست اضافه کنم!).

از موارد مفید دیگری که در این وب سایت مشاهده خواهید کرد، نکاتی آموزنده در رابطه با خواص مواد غذایی و تندرستی است. پس وقت را غنیمت شمارید و دست به کیبورد شده و تایپ کنید: mavadelazem.com.


به امید اینکه به جز نیمرو، طرز تهیه غذاهای دیگری را نیز یاد بگیرید.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *