بدون توجه به احتمال، “امکان” خلق کنید

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۴
شاید شما نیز خیلی مواقع درگیر این مفاهیم شده اید که "امکانش هست ولی احتمالش کم است" و یا "این کار اصلا شدنی نیست، امکان ندارد!". بسیاری از ما در طول زندگی خود نگران این موضوعات هستیم که آیا می شود احتمال "امکان" داشتن چیزی را افزایش دهیم و یا اینکه اصلا به این فکر کنیم که انجام مسئله امکان دارد یا خیر.

شاید شما نیز خیلی مواقع درگیر این مفاهیم شده اید که “امکانش هست ولی احتمالش کم است” و یا “این کار اصلا شدنی نیست، امکان ندارد!”. بسیاری از ما در طول زندگی خود نگران این موضوعات هستیم که آیا می شود احتمال “امکان” داشتن چیزی را افزایش دهیم و یا اینکه اصلا به این فکر کنیم که انجام مسئله امکان دارد یا خیر.

شاید در نگاه اول به این بیاندیشید که “ما را چه به فلسفه! این ها در ذهن من نمی گنجد”، اما کمی صبر کنید. این ها ساده ترین مسائل زندگیمان هستند که همه روزه با آن ها مواجهیم. خیلی از ما برای زندگیمان برنامه ای حساب شده داریم و به گونه ای زندگی می کنیم که “مو هم لای درزش نمی رود!” اما آیا زندگی یعنی همین؟ آیا نمی شود “بداهه” زندگی کرد؟ آیا نمی شود که در مواجهه با بعضی مسائل مستقیماً روبرو شد، آن هم بدون ترس و واهمه؟

این ها چیزهایی است که شاید دوست داشته باشید کمی راجع به آن ها بحث کرده و با دوستانِ خود کمی به مباحثه بپردازید، پس شاید بد نباشد که به وب سایت “امکان” سَرَکی بکشید و از دیدنِ آن همه دوست که مثل شما فکر می کنند لذت ببرید.


فعالیت های این سایت به همین جا ختم نمی شود. در این سایت حتی می توانید دوستانی برای صرف یک صبحانه لذت بخش پیدا کرده و دستورات غذاییِ مفیدی نیز برای بهتر زیستن دریافت کنید.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *