تولد چهارسالگی همیار وردپرس

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۴

تا چند سال پیش نبود آموزش های کافی و مرجعی مناسب، امکان رشد را برای معدود افرادی که با وردپرس آشنا بودند گرفته بود. از طرفی همین فقدان باعث شده بود وردپرس که ضریب رشدی بسیار بیشتر از دیگر سیستم های مدیریت محتوا درجهان داشت، در ایران عملا با سرعتی کم به پیشرفت خود ادامه دهد.چهار سال پیش همیار وردپرس با یک هدف ساده شروع به کار کرد: گردامدن وردپرسی های ایران کنار هم.

ابتدا با دامنه wordpress98.com شروع به کار شد تا نشانه ای باشد از تخصصی و ایرانی بودن سایت که البته پس از چند سال و رشد نجومی همیار وردپرس با سنگ اندازی خود وردپرس، سایت مجبور به تغییر دامنه شد تا همیار وردپرس(hamyarwp.com) متولد شود.

همیار وردپرس جشن چهار سالگی خود را در دفتر جدید و با معرفی محصولات و برنامه های جدید تیم


و با حضور برخی از همکاران و مشتریان همیار وردپرس در کنار اعضاء تیم برگزار کرد. ابتدا گزارشی از ۴ سال فعالیت شرکت به شرح زیر آمد:

بیش از ۱۰۰۰ مطلب در وبسایت همیاروردپرس با محتوای یونیک و کیفیت عالی منتشر شده است.

رقمی بالغ بر ۳۲ هزار کامنت که بیشتر آنها از طرف کاربران جهت پرسش ارسال شده است و مجموعه ی همیاروردپرس نیز نزدیک به ۱۲ هزار کامنت در پاسخ بخ آنها منتشر کرده است.

برگزاری ۱۵ دوره ی صفر تا صد طراحی وردپرس در محل شرکت که با خروجی ۳۰۰ نفر طراح ، خدمت بزرگی به جامعه ی طراحان وردپرس داشته است و امید است که این جامعه با وجود این چنین منابعی روز به روز گسترش یابد.

بیش از ۱۱۰ ویدئوی آموزشی بر روی وبسایت که توان بسیار زیادی بابت تولید محتوا از تیم همیاروردپرس گرفته است اما به عنوان یک مرجع در این حوزه کاربرد دارد.

بر گزاری ۳ عصرانه وردپرسی با همکاری گروه oneclick که با رویکرد مارکتینگ و کسب درآمد از وردپرس طراحی شده است که به گفته ی تیم این عصرانه ها مجددا برگزار می شود.

تولید بیش از ۴۳۵ قالب وردپرس ۱۶۲ مقاله آموزش

 

hamyarی۶۷ افزونه وردپرس حاصل زحمات چند ساله ی این تیم می باشد.

مدرسه وردپرس، در ۴۴ قسمت بر اساس هدف اولیه سایت برای اموزش کار با وردپرس از صفر منتشر شده است.

در میان مراسم از برخی از مشتریان و همکاران گروه نیز برای صحبت در مورد تیم همیار وردپرس دعوت به عمل آمد.

ایجاد مارکت وردپرس برای فروش افزونه ها و قالب های وردپسی، با هدف ایجاد محیطی مناسب برای فعالان وردپرس در ایران و امکان رقابت محصولات ایرانی در کنار محصولات حرفه ای جهان،ایده(ریسکی) بود که از نظر بسیاری از افراد از همان ابتدا شکست خورده به نظر می رسید. اما در سه ماه اول کار،مارکت وردپرس فروش ۱۰ میلیون تومانی – بیشتر از تمام فروش سایت های رقیب – را تجربه کرد. و با گذشت سه ماه عدد ۱۰۰ میلیون تومان درامد از طرف این مارکت نظر همه را به سمت خودش جلب کرد.شتاب مارکت وردپرس ادامه یافت تا در پایان سال اول کاری ۲۰۰ میلیون تومان درامد داشته باشد.

با وجود اینکه مارکت وردپرس ایده ای کاملا موفق بود. اما تیم همیار وردپرس با توجه به  تجربیات سال اول و بازخوردهایی که دریافت کرده بودند. طراحی نسخه دوم مارکت وردپرس را آغاز کردند که در جشن تولد همیار وردپرس بخش هایی از این نسخه به همراه معرفی اهداف آن رونمایی شد.

این جشن با حضور مهمانان ویژه ای همچون آقای مصطفی امیری مدیر مجموعه ی زرین پال ، آقایان کسری رفالیان و سید حسن میر ابوطالبی مدیران مجموعه ی وان کلیک ، آقای علی صابریان مدیر مجموعه ی خانه سرمایه و جناب آقای ژان بقوسیان مدیر مجموعه مدیر سبز برگزار گردید. wordpress

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *