۳گام دات کام

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۴

۳گام دات کام اولین وب اپلیکیشن برنامه ریزی آنلاین می باشد. در این نرم افزار کاربران می توانند ۲ هفته برنامه رایگان بر مبنای شرایط اولیه خود دریافت می کنند و پس از آن در صورت تمایل  برنامه ریزی اختصاصی که حاصل بررسی های مشاوران از وضعیت کاربران است برای آنها طراحی می گردد. در این روش برنامه ریزی برای اولین بار روی هر سه موضوع مهم در برنامه ریزی درسی یعنی زمان، هدف و مرور تمرکز شده و به کاربران این امکان را می دهد که از همان ابتدا در برنامه ریزی کل مسیر خود را به روشنی دریابند.

طراحی ۳گام دات کام در روز های پاییزی سال ۹۰ آغاز شد و پس از ۲ سال مطالعه، بررسی، راه اندازی آزمایشی و رفع اشکال در تیر ماه ۹۲ رسما شروع به کار کرد و در اسفند ماه با وجود ویزارد نسبتا طولانی ثبت نام از مرز ۱۰۰۰ کاربر گذشت.

هسته ی اولیه تیم ۳گام که همگی از رتبه های برتر آزمون کارشناسی ارشد بودند از جمله آیدا ایرانپور، فروغ خباز، حسین مهریاری، رضا کشاورز افشار و نسترن علیی و به مدریت علی سماواتیان تا کنون توانسته اند برای بیش از ۱۰۰۰۰ کاربر برنامه ریزی نمایند که از این بین سالانه نزدیک به ۱۰۰۰ کاربر فعال هستند.


۳گام دات کام برای رفع دیگر مشکلات کاربران از جمله انتخاب رشته نیز اقدامات بسیاری انجام داده از جمله اپلیکیشن تحت وب آنها برای اولین بار در روش های علمی پشتیبان تصمیم گیری را در انتخاب رشته دخیل نمود.

این گروه در حال حاضر علاوه بر بهبود سیستم فعلی در پی اجرای روش برنامه ریزی خود برای مطالعات کلاس محور و مطالعات آزاد کاربران هستند.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *