شهری برای فردا

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۳۹۴

با افزایش یافتن گستره فعالیت تیم های جوان و استارتاپ ها ایرانی در دهه نود و در قبال آن نیاز به معرفی آنها به مخاطبین شهر فردا به عنوان جامعه اطلاعاتی مبتنی بر وب می کوشد؛ علاوه بر ارائه خدمات تجارت الکترونیک، بروزترین اطلاعات صاحبان کسب و کار و جدیدترین رویداد های کشور را به اطلاع همگان برساند.

پروژه وب سایت شهر فردا در سال ۱۳۹۲ با عنوان سامانه مکان نمای شهری راه اندازی شد و بعد از توسعه امکانات و تغییر در سیاسی های تیم مدیریت، عنوان پروژه از سامانه مکان نمای شهری به شهر فردا تغییر یافت و علاوه بر توسعه امکانات و ساختار هسته، از نظر رابط کاربری نیز بر پایه جدیدترین فناوری روز بازطراحی شد.

وب سایت شهر فردا توسط شرکت توسعه فن آوری نوین پارس پیک شرق مدیریت و توسعه می یابد. پارس پیک شرق فعالیت خود را از سال ۱۳۹۱ به صورت تخصصی در زمینه طراحی و توسعه سامانه های تحت وب و خدمات مبتنی بر وب آغاز کرده و هم اکنون نیز در حال مدیریت و توسعه بیش از چهار پروژه ملی می باشد.


۳ دیدگاه برای این مطلب ارسال شده است

  1. وب سایت جالبی بود. از نظر کیفی هم واقعا عالی بود. فکر نمیکردم همچین گروه هایی تو ایران هم باشن. جالب بود که شرکتشون تو تهران هم نبود. به عنوان یه گروه که تو شهرستان کار میکنن واقعا کارشون عالیه.

  2. سایت مفید و خوبی بود.
    من در یک جایی از سایتشون خوندم قراره که در کنار این بانک اطلاعات و در راستای اون یکسری خدمات رو الکترونیک کنن
    حالا چی رو دقیق یادم نیست ولی مثلا یکسری خدمات برای الکترونیکی کردن رویدادها یا کمک به مشاغل
    جالب بود برام…

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *