کمپین چشمان مهربان موفق به جمع آوری بودجه موردنیاز خود برای کمک به کودکان کم‌بضاعت شد

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۴

کمپین چشمان مهربان که توسط فروشگاه «دیدیار» در وبسایت «دونیت» آغاز شده بود، توانست چهار روز مانده به تاریخ اتمام، مبلغ مورد نیاز خود برای تهیه و توزیع عینک میان افراد مستمند، سالخوردگان و کودکان بی‌سرپرست را جذب کند.
به گزارش روابط عمومی وبسایت دونیت، کمپین چشمان مهربان که توسط دیدیار با هدف حمایت و کمک رسانی به افراد مستحق و کودکان بی سرپرستِ نیازمند عینک راه اندازی شده بود، به یاری ۱۶۲ حامی و جمع‌آوری ۵ میلیون ۷۷۹ هزار تومان تومان، با موفقیت به اتمام رسید.
هدف اصلی این کمپین جذب ۵ میلیون تومان کمک بود که این مبلغ ۴ روز قبل از تاریخ اتمام کمپین و با همت ۱۴۰ نفر حامی جمع‌آوری شد.
هزینه ۵ میلیون تومان برای تهیه فریم، عدسی و تولید و ارسال عینک برای حداقل ۷۵ نفر از هموطنان نیازمند برآورد شده است اما با جمع‌آوری مبلغ نهایی که ۱۱۶% از مبلغ مورد نیاز است، انتظار می‌ رود تعداد بیشتری از متقاضیان از این کمک‌ها بهره‌مند شوند.
به طور میانگین در هر روز ۱۲۶،۰۰۰ تومان از این کمپین حمایت شد و بیشترین میزان کمک نیز مربوط به روز ۱۵ خرداد است که ۵۸۵،۰۰۰ تومان توسط ۲۴ نفر کمک انجام گرفت. همچنین میانگین حمایت‌های مالی از این کمپین برای هر نفر از شرکت کنندگان حدود ۳۵،۷۰۰ تومان بود.
محی سنیسل، مدیر عامل  و بنیانگذار دونیت ضمن تجلیل از حمایت‌های مالی انجام شده، اظهار داشت: استفاده بهینه‌ مردم از فضای مجازی و به اشتراک گذاری این کمپین در شبکه های اجتماعی باعث موفقیت آن شد تا به واسطه آن عده ای از هموطنان بتوانند بهتر ببینند.
وی به ۵۰ نیازمندی که وبسایت دیدیار به آن‌ها کمک کرده بود و اکثرا کودکان بی سرپرست بودند اشاره و تصریح کرد: به دلیل تعداد زیاد متقاضیان، این مجموعه لازم دید این کمپین را در وب‌سایت دونیت راه اندازی کند تا بتواند تعداد بیشتری را مورد حمایت خود قرار دهد.
مدیر عامل  در پایان تاکید کرد: دیدیار گزارش دقیقی درباره‌ هزینه‌ها و تعداد نهایی افراد دریافت کننده‌ عینک منتشر خواهد کرد. همچنین یک اینفوگرافی در رابطه با این کمپین در وبلاگ دونیت منتشر شده است.
علاقه مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت دونیت به نشانیwww.2nate.com مراجعه کنند.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *