استاد سلام

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۴

سایت استاد سلام با فکر سهل­الوصول بودن امکانات آموزشی شهریور ۱۳۹۲ شروع به کار نموده است. هدف این سایت به زبان ساده این است، اگر یک جوینده مهارت که ایرانی باشد در هر کجا تمایل به آموختن برای هر حرفه­ای و یا هر مهارتی اعم از: کارهای هنری، خدماتی، فنی، درس، مدرسه، دانشگاه و کنکور داشت در یک مراجعه سریع و ساده به سایت استاد سلام! بتواند با اساتید ارتباط برقرار کند و قرار و مدار تدریس را به هر شیوه که تمایل دارد بگذارد.

اگر از دید دیگر به سایت استاد سلام! بنگریم به این شکل است که اساتید می­توانند معرفی رشته تدریس خود از همین سایت اقدام نمایند.

معرفی کارگاه آموزشی و تدارک کارگاه آموزشی از دیگروظایفی است که استاد سلام در عرصه آموزش نوین برای خود مقرر نموده است تا به عهده بگیرد و استاد ها بتوانند از این طریق کارگاه آموزشی خود را معرفی نمایند. جویندگاه علوم که در جریان مزیقه وقت هستند می توانند کارگاه آموزشی مرتبط با علاقه یا الزام خود را پیدا کنند و در آن ثبت نام نمایند.


یک دیدگاه برای این مطلب ارسال شده است

  1. از این سایت قبلا استفاده کردم و استاد خوبی برای تدریس گیتار پیدا کردم، همین جا تشکر می کنم از دست اندر کاران سایت استاد سلام

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *