رادیو برندزلینک

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۴
رادیو برندزلینک یک سامانه چندرسانه‌ای است که به آموزش و معرفی ایده‌های درآمدزایی، برندینگ و توسعه کسب‌وکارها در اینترنت می‌پردازد، این سایت جالب به معرفی ایده‌های درآمدزا در قالب پادکست می‌پردازد که برای آن دسته از علاقه‌مندان به کسب‌وکار در اینترنت، که وقت یا حوصله خواند متن را ندارد، می‌تواند بسیار کاربردی باشد. رادیو برندزلینک درواقع یک سرویس آموزشی است که با یک ایده خلاقانه، محتوای آموزشی خود را در بستر چندرسانه‌ای به کاربران ارائه می‌کند.
این سایت در معرفی کوتاهی از خدمات خود می‌نویسد: رادیو برندزلینک به منظور معرفی ایده‌های کسب درآمد اینترنتی ، افزایش فروش و بازدید وب‌سایت‌های ایرانی ، برندسازی اینترنتی ، بازاریابی اینترنتی و ارتباط آن‌ها با شبکه‌های اجتماعی راه‌اندازی شده است و تلاش می‌کند تا تنها به‌صورت ارائه فایل‌های صوتی ،با راهکارهای جدید و به‌روز، به بهبود فضای کسب‌وکار اینترنتی در ایران کمک کند.
علاقمندان می‌توانند فایل معرفی این سامانه را به‌صورت رایگان از طریق لینک زیر دانلود کنند. رادیو برندزلینک زیرمجموعه سامانه برندزلینک (مرجع لینک برندهای برتر) می‌باشد.
http://brandslink.ir/radio/radio.zip

یک دیدگاه برای این مطلب ارسال شده است

  1. به نظر من جای چنین سایتی در ایران خالی بود.من برای راه اندازی کسب و کار خودم یکی از ایده ها رو گوش کردم که بسیار جالب بود.
    امیدوارم هرچه سریعتر فایل های بیشتری روی این سایت قرار گیرد…

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *