پیناس – خانه ورزش

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۴

امروزه با توجه به تغییر سبک زندگی، احتیاج به ورزش و تحرک بیش از پیش احساس می شود. نیاز راهکارهایی برای افزایش کیفیت ورزش و بهادهی بیشتر به رشته های ورزشی متنوع و جدید، درآمدزایی برای ورزشکاران با استعداد در کشور باعث شد پروژه PINUS با توجه به افزایش استفاده از اینترنت و شبکه های اجتماعی، این امکان را فراهم آورد که افراد علاقه مند از طریق این وبسایت با صرف کمترین وقت و هزینه، اطلاعات لازم جهت ثبت نام و عضویت در باشگاه مورد نظر خود را بدست آورند.

مجموعه شرکت های هیرو مبتکر این پروژه می باشد و در راستای تحقق اهدافی که پیش تر ذکر شد آغاز به فعالیت نمود. ایده های اولیه در پیدایش این وبسایت در اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۳ شکل گرفت .

به علت حجم بالای کار، اجرای این ایده تا دی ماه ۱۳۹۳ به طول انجامید. اعضای این پروژه از جمله تیم های تولید و محتوی، عکاسی، بازاریابی و… با عبور از موانع در راستای اخذ مجوز از ارگان های مربوطه و همچنین جلب رضایت باشگاه های شهر تهران ، تحت نظارت وزارت ورزش و جوانان آغاز به کار نمودند.


PINUS در بین وبسایت های مشابه اولین وبسایتی است که با در اختیار گذاشتن عکس های ۳۶۰ درجه و تور های مجازی از باشگاه های عضو ، این امکان را به کاربران می دهد که دید کلی از محیط ورزشی مورد نظر خود را داشته باشند و همچنین با استفاده از گرافیک متفاوت قابل اجرا بر روی تمامی دستگاه ها بهترین مسیر را برای کاربران ایجاد نموده است.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *