رفع فیلترینگ از سایت Payment24 و افزایش نرخ خرید درآمد ارزی

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۴

پس از پیگیری ها و نامه نگاری های متعدد با چندین سازمان از جمله وزارت ارتباطات ، کمیته تعیین مصادیق و بانک مرکزی بالاخره موفق شدیم دستور رفع فیلترینگ را بگیریم و سایت طی روزهای آینده رفع فیلتر خواهد شد. همانطور که قبلا در خبر اطلاعیه رسمی پیرامون فیلترینگ سایت ذکر کرده بودیم از آنجایی که ما به کار خود ایمان داریم و هیچ گونه ضعفی بابت عملکرد خود نداشتیم تا پای جان در برابر این قضیه حاضر به مقاومت بودیم. طی این مدت تهدیدها و فشارهای زیادی را خود من و همکارانم در مجموعه تحمل کردند اما هر بار با قدرت بیشتر به کار خود ادامه دادیم و با آرامش پرونده خود را پیگیری کردیم. هر چند بخوبی میدانیم چه صنف و گروهی پشت قضیه سایت ما بود و هر لحظه بدنبال این بودند که با ندادن مجوز نماد اعتماد ، فیلترینگ سایت و به انحراف کشیدن فعالیت های سایت ما پیش نهادهای مربوطه در پی زمین زدن مجموعه ما که در حوزه کاری خود بزرگترین مجموعه محسوب می گشت بودند اما به لطف خدا در نهایت کاری از پیش نبردند.

بنده در این پرونده فقط بدنبال منافع مجموعه تحت مدیریت خود نبودم بلکه نماینده ۸۰۰ نفری بودم که فقط از طریق سرویس نقد کردن درآمد ارزی توسط مجموعه ما در این شرایط تحریمی به کسب روزی حلال مشغول بودند. حال باید اضافه کنیم ۸۰۰۰ کاربری که در سیستم سایت ما عضو بودند و از سرویس پرداخت ارزی ما استفاده می کردند و از میان برداشتن مجموعه ای مثل ما برابر بود با تعطیلی کارخانه ای که بواسطه فعالیتش به ۸۰۰ نفر روزی میرساند. جدای از این بحث ها حال تلاش مجموعه ما بر این است که بتوانیم مجوزی مختص حوزه فعالیت خود از بانک مرکزی دریافت کنیم و خود ما برای گرفتن آن پیش قدم شده ایم. کما اینکه از ابتدا نیز خواهان چنین چیزی بودیم اما متاسفانه هیچ نهادی خود را در برابر چنین خواسته ای پاسخگو نمی دانست.

افزایش نرخ خرید درآمد ارزی از مشتریان و کاهش کارمزدها

خبر خوب برای مشتریانی که از سرویس نقد کردن درآمد ارزی استفاده می کنند این است که درآمدهای ارزی آنها با یک افزایش خوب نسبت به قبل مواجه خواهد شد


  • دلار پی پال
    کلیه درآمدهایی که از شرکت های معتبر مانند انواتو ، فریلنسر ، و … بطور مستقیم به حساب های پی پال ما واریز می شود مطابق نرخ روز خرید اسکناس تسویه می شود و سایر منابع دلاری ( سورس شخصی ) %۳ پایین تر از نرخ خرید اسکناس محاسبه می گردد. اگرچه بطور غیر رسمی از دو هفته پیش این پروسه را عملیاتی کردیم و مطابق همین فرمول با مشتریان تسویه صورت پذیرفت. در گذشته این رقم به ترتیب %۳ و %۵ پایین تر از نرخ اسکناس بود. امیدواریم با این کار بتوانیم گامی بیشتر در جهت حفظ منافع مشتریان خود برداریم.
  • دلار وب مانی
    همچنین در حال حاضر دلارهای وب مانی را %۲ بالاتر از نرخ خرید اسکناس تسویه می کنیم.
  • حواله وسترن یونیون
    برای آندسته از افرادی که درآمدشان از طریق وسترن یونیون واریز می گردد ، کارمزد ثابت خود را به $۳۵ تقلیل داده ایم و دلار آن نیز مطابق نرخ خرید اسکناس محاسبه می شود.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *