عصر تکنولوژی، تِکِرا (Techera) – دروازه ای به روی علم و تکنولوژی

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۴

تکرا با هدف ارائه جدیدترین اخبار تکنولوژی و معرفی تکنولوژی های روز دنیا پایه گذاری شد و با یک تیم جوان و متخصص فعالیت رسمی خود را در ۲۵ فروردین ۹۴ شروع کرد. ایده اصلی این وب سایت را رضا اصغرزاده مطرح کرد و برای پی بردن به توانایی جذب مشتری در ابتدا ایده خود را با برپایی یک وبلاگ مورد آزمایش قرار داد و بعد از مدت کوتاهی و با شروع وب سایت و پیوستن سایر اعضای تیم، فعالیت تکرا رسماً آغاز شد.

در نگاه اول شاید با دیدن این وب سایت بتوان گفت که مانند سایر رقبایش بوده و ایده جدید برای عرضه نخواهد داشت، اما وقتی با اعضای تیم صحبت می کنیم و ایده های آن ها را می شنویم به جرات به این نکته پی می بریم که آینده رسانه تکنولوژیکالی و فناوری کشور می تواند در دستان این تیم کوشا باشد. اعضای اصلی تکرا، فارغ التحصیلان و دانشجویان خلاق دانشگاه های معتبر در داخل و خارج از کشور بوده و از لحاظ تیم تحریریه نیز شاید بتوان آن ها را یکی از بهترین ها دانست.

متاسفانه به دلیل مشغله اعضای تیم در دانشگاه ها و شرکت ها مختلف، هنوز موفق نشده اند که ایده های اصلی خود را به وب سایت تزریق نمایند اما با اطلاعاتی که از آن ها گرفتم متوجه شدم که در حال ساماندهی به مشکلاتشان بوده و به گفته خودشان “در آینده ای نه چندان دور و با قدرتی وصف ناشدنی پیش خواهیم رفت.”


رضا درباره شکل گیری و شروع به کار این وب سایت می گوید: “خیلی وقت بود حس می کردم سایت های اطلاع رسانی درباره تکنولوژی مثل هم کار می کنند، همگی تنها قسمتی از اخبار روز فناوری را ارائه می دهند و به سختی می توان گفت که حتی این اخبار، بهترین اخبار روز دنیا در حوزه تکنولوژی هستند. خلاصه با دیدن این مسائل تصمیم گرفتم که سایتی در این زمینه راه بیاندازم، مسلما هم این کار بدون وجود یک تیمِ قوی امکان پذیر نمی شد، ایده یک قسمت کارِ و چیزی که به یک استارتاپ ارزش می ده تیم و باورِ منسجم اعضای تیم هستش. بنابراین ایده رو با اعضای خونوادم و چندتا از دوستان مطرح کردم، استقبال خوبی کردن و هر کدام هم به نوبه خودشون در این استارتاپ نقش فوق العاده حیاتی دارن، کار رو هممون شروع کردیم و توی کار همه با هم برابریم و ایمان دارم که با وجود این تیم می تونیم در کمترین زمان ممکن رسانه اول تکنولوژی کشور بشیم.

مثل همه استارتاپ ها محدودیت مالی برای ما حرف اول رو می زنه که متاسفانه به همین دلیل هم فعالیت ما شبیه به سایر رقبایمان می باشد، اما این نوید را می تونم بدم که به زودی وارد مرحله جدیدی از این نوع وب سایت ها خواهیم شد و این باعث افتخار خواهد بود که شروع این جنبش را ما بر عهده خواهیم گرفت.”

با این اوصاف باید اضافه کرد که تکرا هنوز کودکی نوپا بوده و تا رسیدنِ به بلوغ راه زیادی خواهد داشت.

سایت عصر تکنولوژی، Techera را می توانید در این آدرس مشاهده فرمایید: techera.ir

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *