تسکولو

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۴

توی تیم کار می‌کنید؟ مشغول انجام پروژه هستید؟ دوست دارید پروژه‌هاتون رو به بهترین شکل به پایان برسونید؟ دوست دارید تیم منسجمی داشته باشید؟

اگر پاسخ شما به این سؤال‌ها مثبت است پیشنهاد می‌کنیم سری به سایت «تسکولو» بزنید. تسکولو یک رابط بسیار جذاب برای مدیریت وظایف و مسئولیت‌های تیمی است و برای پروژه‌هایی با ۱ تا ۱۰ نفر عضو کاملاً رایگان است.

به کمک تسکولو می‌توانید به سادگی پروژه ایجاد کنید و لیست‌های کاریتان رو مدیریت کنید. پروژه‌ها به صفحه‌ها، لیست‌های کاری و کار‌ها تقسیم می‌شوند و می‌توانید به هر تعداد، لیست کاری و کار ایجاد کنید.


امکان گفت‌و‌گو و تبادل نظر بین اعضای تیم یکی از ویژگی‌های خوب تسکولو است. علاوه بر این، با تسکولو می‌توانید زمان صرف شده بر روی هر کار را با زمان‌سنج تسکولو ثبت کنید، مسئولیت انجام کار‌ها را به افراد تیم خود بسپارید، زمان تحویل را تعیین کنید، به آن‌ها فایل پیوست کنید و یا دیدگاه بنویسید و کارهای را که نیاز به جلوی چشم بودنشان ندارید بایگانی کنید.

مهم‌ترین ویژگی تسکولو تعریف نقش‌ها و تعیین سطح دسترسی متفاوت است. این دسترسی‌ها پویا هستند و شما می‌توانید با توجه به نیاز پروژه و تیم از آن‌ها استفاده کنید. با تعیین دسترسی‌های متفاوت شما برای اعضای پروژه دید متفاوت از پروژه ایجاد می‌کنید. بدین صورت دیگر هیچ کس با کارها نامرتبط گیج و سردرگم نمی‌شود به علاوه صاحب پروژه همیشه همه چیز را زیر نظر دارد.

یکی از مزیت‌هایی تسکولو برای کاربران فارسی پشتیبانی این سیستم از زبان و تقویم فارسی است.

می‌توانید حساب کاربری خود در تسکولو را با Dropbox خودتان یکپارچه کنید تا فایل‌های هر پروژه در آن جا نیز ذخیره شود. وقتی که تمام اعضای پروژه تسکولو را با ترلو(Trello) یکپارچه می‌کنند همه فایل‌ها به حساب‌های Dropbox آن‌ها منتقل می‌شود.

تسکولو در واقع شرایطی فراهم می‌کند تا اعضای تیم به همان اندازه که باید به مراحل انجام کار دسترسی داشته باشند. قابلیت‌های این سرویس باعث می‌شود کارایی و کیفیت انجام کار نیز به شکل قابل توجهی افزایش پیدا کند.

تسکولو به تازگی اپلیکیشن اندروید خود را در گوگل پلی قرار داده که می‌توانید آن را از لینک زیر دانلود کنید، به زودی اپلیکیشن iOS خود را هم در اپ استور قرار می‌دهند.
برای آشنایی بیشتر با امکانات این سرویس می‌توانید به سایت www.taskulu.com سر بزنید.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *