نقش تولید محتوا در فروش محصولات یک شرکت

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۴

درفعالیت های حوزه وب کارشناس محتوای سایت می بایست توانایی داشته باشد مخاطبان خود را با استفاده از مطالب مفید و به روز، جذب کند، آموزش دهد و به مشتری تبدیل نماید.
ندا حسینی کارشناس تامین محتوای سایت دراین خصوص می‌گوید: محتوای مناسب رنکینگ وب سایت را در موتورهای جستجو بهبود می بخشد، ترافیک جدید را به سمت وب سایت آنها هدایت می کند و مخاطبان قدیمی را مجددا به بازی می گیرد.بنابراین تولید محتوا در فضای وب هنری است که نیاز به تخصص و مهارت دارد.

مدیرعامل ویکی محتوا درخصوص نحوه انتشار مطالب دروب‌سایت ها گفت: ایجاد آگاهی در مخاطب در خصوص شرکت شما و محصولات، تا تبدیل مخاطبان به مشتری فرآیندی است که یک محتوای خوب باید طی کند. اما محتوایی که برای رسیدن به هر کدام از این اهداف باید مورد استفاده قرار گیرد متفاوت می باشد و این بدان معنی است که شما باید مطمئن باشید که مطالب شما تمامی مراحل یک چرخه خرید را در بر می گیرد.

او در ادامه گفت: به عنوان مثال توضیحات، اخبار و اطلاعاتی که برروی سایت ها دیده می شود بسیار دیر به دیر به روز می شود و همچنین نحوه ارایه آنها هیچ جذابیتی ندارد و می توان گفت هیچ رغبتی برای کلیک روی مطالب دیده نمی شود. این درحالی است که سایت ها راه اندازی می شود که مخاطب با رغبت آنها را مطالعه کرده و آنچه از کسب وکار شما نمی داند بیاموزد.
محتوای وب سایت علاوه بر اینکه نشان دهنده ماهیت و درون مایه سایت می باشد به دلیل ارتباط مستقیم با بهینه سازی سایت،بازاریابی اینترنتی، افزایش بازدید سایت و فروش اینترنتی اهمیت دو چندانی می یابد و چه بسا بی توجهی به امر تولید محتوای سایت علاوه بر عدم موفقیت سایت در موارد یاد شده باعث لطمات جبران ناپذیری به سایت در جهت رسیدن به اهداف مورد نظر وارد می سازد.
به این ترتیب ممکن است شما با هدف توسعه وبهبود کسب وکارتان یک سایت را راه اندازی کنید و نتیجه عکس بگیرد. برخی افراد که به دلیل استفاده نادرست از فضای وب تجارب ناخوشایندی دارند هستند که حضور در اینترنت را انکار می کنند. درحالی که فضای وب می توانست برای آنها هم یک فرصت باشد اما به خاطر روش های غلط نتایج عکس گرفته اند.
مدیرعامل ویکی محتوا درخصوص خدمات ارایه شده توسط مجموعه اش گفت: تیم ما با آگاهی کامل از فضای وب و سلایق وبگردان ایرانی با تولید محتوای سایت با کیفیت و منحصر به فرد ازقبیل تصاویر، متون، فیلم و انیمیشن بر اساس علاقه بازار هدف شما توسط نویسندگان قابل اعتماد و قابل اطمینان با کیفیت مد نظر هرمجموعه خدماتی را در این زمینه به صورت اختصاصی و برای هر مجموعه ارایه می دهد .