راه‌اندازی نخستین آکادمی مدیریت فرآیند کسب و کار

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۴

شرکت مهندسی پژوهشی فراگستر نخستین آکادمی مدیریت فرآیند کسب و کار (BPM) را با رویکرد ترویج فرهنگ فرآیند محوری و افزایش آگاهی مدیران سازمانی در کشور راه اندازی کرد.

نخستین آکادمی BPM کشور با رویکرد ترویج فرهنگ فرایند محوری، افزایش آگاهی مدیران سازمانی و ارتقاء سطح کیفیت عملکرد سازمان‌ها تاسیس شد.

مخاطبان ثبت نام در دوره های آموزشی آکادمی را مدیران سازمانها و شرکتهای خصوصی و دولتی، مدیران فناوری اطلاعات، مدیران برنامه‌ریزی و تشکیلات و روشها و مدیران واحدهایی نظیر بهبود روشها، تشکیلات، سازماندهی و تضمین کیفیت تشکیل میدهند.


سمینار های آکادمی BPM تحت عنوان “مدیریت فرآیند کسب و کار BPMS” بطور هفتگی و منظم برگزار می‌شود، ثبت نام در این آکادمی به صورت رایگان است و به کلیه شرکت کنندگان در دوره های آموزشی آکادمی گواهینامه آموزشی ارائه می‌شود.

از دوره های آموزشی این آکادمی در فاز اول می توان به “مدیریت فرآیند های کسب و کار(BPM) ” و “مدلسازی فرآیند های سازمانی با استاندارد BPMN “و معماری سازمانی اشاره کرد که با حضور اساتید برجسته مباحث BPM برگزار می‌شوند.

علاقمندان می توانند از کتاب‌ها، مقالات و اخبار به روز BPM در سایت فراگستر، بخش آکادمی، استفاده و جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام با شماره آکادمی فراگستر تماس حاصل فرمایند.