‌تیزفایل: محل اشتراک‌گذاری فایل‌ها

تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۳

تیزفایل نام سرویسی است که در زمینه اشتراک فایل و فروشگاه ساز فایل فعالیت می کند و کاربران می توانند فایل های خود را در یک ترابایت فضای رایگان آپلود کنند و از طریق دانلود فایل های خود کسب درآمد کنند همچنین کاربران می توانند به اشتراک گذاری فایل ها در سایت های خود به صورت عمومی و خصوصی بپردازند یا با قرار دادن آن ها در فروشگاه اختصاصی و رایگان خود به راحتی از طریق این سرویس کسب درآمد کنند. عضویت در تیزفایل رایگان است و این سایت بابت خدمات معرفی شده هیچ هزینه ای دریافت نمی کند.

 در بخشی از معرفی سرویس آمده است: تیزفایل سرویس اشتراک فایل و فروشگاه سازِ  فایل است که امکان کسب درآمد به روش های مختلف ( فروش ، دانلود ) را محیا نموده است.

در این سایت می توانید دامنه خود را به فروشگاه خود متصل کنید و قالب فروشگاه خود را انتخاب کنید یا به طور اختصاصی طراحی کنید . با این کار بدون هیچ نام و نشانی از تیزفایل می توانید به کسب درآمد بپردازید . پس از عضویت در تیزفایل یک پنل کاملا حرفه ای با امکانات و مدیریت کامل بر فایل ها به هر کاربر اختصاص می یابد.


تیزفایل یکی از پروژه های شرکت سامان سیستم پرداز کیش میباشد که با هدف ایجاد بستر در زمینه اشتراک فایل و کسب درآمد با پتانسیل بالا برای کاربران راه اندازی شده است.

برخی از امکانات :

–          یک ترابایت فضای رایگان

–          فروشگاه اختصاصی رایگان

–          آپلودسنتر و لیچ فایل

–          انتخاب قالب و قرار دادن قالب اختصاصی فروشگاه

–          تنظیم کردن دامنه اختصاصی بر روی فروشگاه

–          کسب درآمد از دانلود فایل ها

–          دانلود مستقیم بدون محدودیت سرعت

–          آپلود نامحدود

–          آپلود ار اف تی پی

–          پشتیبانی از نرم افزار های دانلود

–          آمار دقیق کسب درآمد ، فروش و فایل ها

–          امکان زیر مجموعه گیری