وی خاطر نشان کرد: «تولید محتوا به عنوان اصلی ترین بخش سایت که در جهان به نام پادشاه شناخته می شود و در اکثر شرکت های بزرگ و درجه یک طراحی سایت و سئو کشور نادیده گرفته شده است و برایش هیچ تلاشی نمی کنند. وقتی در خصوص تولید محتوا با این شرکت ها وارد مذاکره می شوید حقیقتا حرفی برای گفتن ندارند چون این کار تخصص آنها نیست ، اکثرا کاری که می کنند آن است که با دریافت هزینه ای از صفحات مختلف وب مطالبی را کپی کرده و در سایت منتشر می کنند در واقع برنامه ای برای جذب مخاطبان و بازدید کنندگان سایت ها ندارند.»
مدیر ویکی محتوا ضمن انتقاد از وجود مطالب کپی در سایت های مختلف گفت : «دقیقا به دلیل بی توجهی به محتواست که با سرچ یک موضوع دراینترنت با ده ها سایت به ظاهر مختلف مواجه می شویم که یک مطلب را به اشکال مختلف منتشر می کنند ، مطالبی که متاسفانه فاقد ابتکار، نوآوری و ارزش خبری واطلاعاتی است و مخاطب را سرخورده می کند و اعتمادش را به شما به عنوان متخصص آن حرفه از دست می دهدو این درحالیست که با مراجعه به سایت های سفارشی برخی شرکت های بعضا بزرگ و مطرح کشور نه تنها چیزی عایدتان نمی شود فکر می کنید آیا واقعا این شرکت آنطور که فکر می کردید مهم و مطرح است؟!!!»
حسینی با بیان اینکه محتوا همه چیز یک سایت است و هر مطلبی که بر روی سایت ها قرار می گیرد می بایست هدفمند، با طراحی قبلی و حاوی مطالبی باشد که مخاطب را جذب کرده و اعتماد او را جلب کند، تصریح کرد: «درواقع سایت شرکت شما روابط عمومی مجازی شماست که می بایست تعاملی هدفمند و پویا با مخاطب برقرار کرده و او را جذب کند.»
وی با اشاره به اینکه بالا آمدن درنتایج جستجوی گوگل باید از طریق محتوا صورت پذیرد نه صرفا تکنیک های سئو، اعلام کرد: «آنچه برای یک شرکت ارزش افزوده می آورد آن است که مخاطب پس از مشاهده سایت ترغیب شود از خدمات آن شرکت استفاده کند و با آنها وارد همکاری شود بنابراین برای بسیاری شرکت ها که دارای مشغله های اساسی اند تولید محتوای جذاب که حرفی برای گفتن داشته باشد و معرف خدمات و وجه تمایز مجموعه شان با سایرین باشد کار دشواری است و برون سپاری گزینه ای است که پیش روی آن ها وجود دارد.»
منم با ایشون موافقم
متاسفانه اکثر وب سایت های فارسی زبان به مسئله محتوا و کیفیت اهمیتی نمی دهند و این کیفیت وب فارسی را پایین می آورد.