نوماتک، نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری، روی فضای ابری

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۳

نرم‌افزار نوماتک، یک سی‌آر ام است که روی فضای ابری کار می‌کند و از اول بهمن‌ماه ۱۳۹۳ وارد بازار شده است.

نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری – CRM – نوماتک، راهکاری تحت وب و یکپارچه از فرایندهای بازاریابی، فروش و پشتیبانی از مشتری است که پاسخگوی نیازهای سازمان‌های بزرگ و متوسط در تعاملات با مشتری خواهد بود.

محمدعلی شمس، قائم مقام مدیر عامل شرکت «نوماتک»، با معرفی این محصول به عنوان راهکاری هوشمند و کامل گفت: «نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتریCRM – نوماتک، راهکاری تحت وب و یکپارچه از فرایندهای بازاریابی، فروش و پشتیبانی از مشتری است که پاسخگوی نیازهای سازمان‌های بزرگ و متوسط در تعاملات
با مشتری خواهد بود.»


وی با اشاره به استفاده از آخرین تکنولوژی‌ها در ساخت این نرم‌افزار افزود: «استفاده از نرم‌افزار CRM نوماتک بر روی هر دستگاهی با قابلیت اتصال به اینترنت و در هر زمان ممکن است، طراحی آن با توجه به سهولت کاربری صورت گرفته و به سبب استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا سرعت بالاتری نسبت به سایر محصولات موجود در بازار دارد. اینها مزایایی هستند که NomaCRM را از سایر محصولات موجود متمایز می‌کند.»

به گفته وی، آخرین نسخه این نرم‌افزار با امکان ارائه بر روی فضای ابری (Cloud Base) به تازگی آماده عرضه به بازار شده‌است که با حذف زمان و هزینه مورد نیاز برای آماده‌سازی زیرساخت‌های سخت‌افزاری، امکان پیاده‌سازی و استفاده از نرم‌افزار را با سرعت بیشتری فراهم می‌کند.
لازم به ذکر است علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره یا خرید این محصول می‌توانند به وبسایت نوماتک مراجعه کنند.