ویکی‌محتوا راهی برای بهتر دیده شدن

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۳

اهمیت تولید محتوا برهیچ کس پوشیده نیست اما متاسفانه از سوی بسیاری از وب مسترها با بی توجهی روبرو می شود.

ندا حسینی، مدیرعامل ویکی‌محتوا علاوه بر این گفته است: نوشتن یک امر کاملا تخصصی است، سبک نگارش در روزنامه، مجله و اینترنت بسیار متفاوت است .همچنین شیوه نگارش مطالب در یک وبسایت با وبلاگ نویسی کاملا متفاوت است. امری که با تسامح وتساهل از سوی مدیران وبسایت ها روبرو شده و بعضا از اعتبار مجموعه آنها می کاهد.

وی گفته یک نوشتار مطلوب باید جذاب ، تخصصی،دارای اطلاعات صحیح و مفیدو سبک نگارش صحیح باشد. عنوان نویسی یا همان تیتر زنی در فعالیت های رسانه ای آنچنان اهمیت دارد که روزنامه های معتبر شورای تیترتشکیل داده که متشکل از خبره ترین افراد هر رسانه است و افراد سایر رسانه ها در خصوص تیترهاشان جلسات مشورتی تشکیل می دهند. حتی استفاده اشتباه از علامات اشاره می تواند مفهوم یک تیتر را متحول کند.


وی افزود: در کسب وکار آنلاین مساله کلیک و دیده شدن در فضای وب امری تخصصی و ضروری تلقی می شود که بایست با برنامه ریزی دقیق و تولید محتوای هدفمند و هوشمندانه محقق شود.در غیر اینصورت برترین کسب و کار ها قادر نیستند ویژگی و مزایای خود را در اختیار بازار هدف بگذارند.

حسینی درخصوص فعالیت های ویکی محتوا گفت: پس از سالها تجربه و مشاهده خلا های موجود در فضای تولید محتوا به این نتیجه رسیدیم که صاحبان مشاغل به خدمات تخصصی در این خصوص نیاز دارد به این ترتیب تلاش می کنیم به صاحبان مشاغل کمک کنیم به مطلوب ترین شکل دیده شوند و قابلیت ها و توانایی هایشان را به بهترین شکل ممکن به اطلاع بازار هدف و مشتریان بلقوه خود برسانند.

وی افزود: متخصصان ما با تسلط بر انواع شیوه های نگارش ،تولید محتوای تخصصی وبسایت را می شناسند و قادرند محتوای مورد نیاز مخاطبان را باتوجه به مخاطب سنجی حرفه ای تولید کنند.