دستاوردهای جدید “شبکه تبلیغات”

تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۳

شبکه تبلیغات (Anetwork) در یازدهمین نمایشکاه بین المللی تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته که در تاریخ ۶دی تا ۹ دی ماه برگزار شد حضور پیدا کرد و به معرفی دهها دستاورد فناورانه این شرکت در زمینه تبلیغات اینترنتی پرداخت که با استقبال بالای بازدید کنندگان نمایشگاه مواجه شد.

این نمایشگاه که از تاریخ ۶ دی ماه الی ۹ دی ماه ۱۳۹۳ در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار گردید، صدها شرکت مختلف در حوزه تبلیغات و بازاریابی حضور داشتند و به ارائه دستاوردهای خود در این حوزه پرداختند.

شبکه تبلیغات که یکی از مطرح ترین شرکت ها در زمینه تبلیغات اینترنتی در ایران است، امسال برای اولین بار در این نمایشگاه حضورپیدا کرد.


«شایان شلیله»، مدیرعامل شبکه تبلیغات در این زمینه گفت: «این حضور دستاوردهای زیادی برای ای‌نتورک به همراه داشت که مهمترین آن ارتباط رو در رو با مخاطبان آگهی دهنده و منتشر کننده و شنیدن مستقیم نظرات آنان بود. از طرفی ما به عنوان یک شرکت اینترنتی اغلب از طریق سایت و اینترنت با مخاطبان خود در ارتباط بودیم و به همین دلیل تجربه ارتباط رو در رو در این نمایشگاه به شناخت بیشتر ما و مخاطبان از یکدیگر کمک زیادی نمود».

امسال چهارمین سال تاسیس شبکه تبلیغات است و در طی این مدت، ای‌نتورک توانسته است پیشرو در تکنولوژی های نوین در این زمینه باشد. این تکنولوژی ها به آگهی دهندگان اجازه می دهد با تنظیماتی ساده، آگهی های تبلیغاتی اینترنتی خود را به صورت هدفمند برای بینندگان سایت ها نمایش دهند و به این صورت در هزینه های خود صرفه جویی کنند.

شایان شلیله در زمینه آخرین دستاوردهای شبکه تبلیغات می گوید: «یکی از آخرین دستاوردهای ما که در این نمایشگاه مورد استقبال زیادی قرار گرفت، انتخاب هدفمندی تبلیغات بر اساس سیستم عامل بود. با این فن آوری آگهی دهنده می تواند آگهی خود را تنها به کسانی که از یک سیستم عامل خاص استفاده می کنند نمایش دهد.» وی در ادامه افزود: «تکنولوژی ها با سرعت بسیاری تغییر می کنند و بهینه می شوند. دلیلی که ای‌نتورک توانسته است در این مدت کم، اعتماد بزرگترین شرکت های داخلی و خارجی را برای همکاری جلب کند، تلاش برای همگام بودن با این آخرین فناوری های تبلیغات در دنیاست.»

گفتنی است در طی برگزاری نمایشگاه، بیش از ۳۰۰ دموی مختلف از امکانات شبکه تبلیغات برای بازدیدکنندگان ارائه گردید و بازدید کنندگان قادر بودند با کمک پرسنل ای‌نتورک، اقدام به ساخت کمپین های تبلیغاتی نمایند.