ویجو، شبکه تخصصی تجاری ایران

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۳

نخستین سایت شبکه تجاری اختصاصی با نام تجاری ویجو در ایران افتتاح و راه‌اندازی شد.

امید اصغری، صاحب امتیاز وب سایت ویجو، با اعلام این خبر افزود: “نخستین سایت شبکه تجاری اختصاصی در ایران بعد از حدود دو سال مطالعه، بررسی و انجام اقدامات اولیه در تاریخ ۲۷ آذر امسال رسماً افتتاح و راه‌اندازی شد.

ایده راه‌اندازی یک سایت شبکه تجاری اختصاصی در ایران برای اولین بار درحال اتفاق است و این اولین تجربه اصناف از یک حضور بزرگ در فضای مجازی است.بعد از بررسی‌‌های فراوان و مطالعات زیاد در مورد امکان‌سنجی، سرمایه موردنیازاینکار،مشکلات احتمالی‌ و صنعت تجارت الکترونیک درایران،ماتصمیم به تأسیس ویجو گرفتیم. از اوایل پائیز بود که کار اجرایی را شروع کردیم و به طور همزمان شروع به طراحی سایت، تعریف روشها و ادامه تحقیقات کردیم که کارهرچه سریعتر پیش برود.


با شروع عضوگیری خود و اعلام رسمی حضور خود در بازار در تاریخ ۲۷ آذر ماه، اولین سایت شبکه تجاری در ایران است که با استفاده از اهرم فروش، امکان خرید کالاها و خدمات متنوع و گسترده را برای خریداران و مشترکان خود فراهم می‌کند. مدیر عامل ویجو در خصوص روند کار این شرکت گفت: “از آنجایی که همیشه در بازارهای بزرگ می شود بهترین خرید را داشت .پس بهترین راه حضور تمامی اصناف در کنار هم و در طبقه بندی صحیح ، بهترین راه برای خریداران است تا کالای مورد نظر خود را با بهترین قیمت و کیفیت تهیه کنند.”
اصغری با اشاره به تیم اجرایی قوی ویجو گفت: “با توجه به زمان اجرای این پروژه و حضور خوب گروه به خصوص مدیر بخش برنامه نویسی آقای مرادیان این سایت با بهترین سطح در اختیار تمامی هموطنان عزیز است تا روشی جدید از فروش و خرید را تجربه کنند.”