فراخوان معرفی سایتهای علمی

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۳

سایت صنعت قصد دارد تا سومین ویرایش کتاب الکترونیک لیست سایتهای علمی ایران را در ۲۵ آذرماه سال ۱۳۹۳ همزمان با روز پژوهش منتشر کند. لذا از کاربران و علاقه مندان به علم و دانش دعوت کرده تا سایت های علمی با کیفیت مناسب را معرفی نمایند تا در این فهرست قرار داده شود تا ضمن شناساندن سایتهای مفید علمی، امکان بهرهمندی بیشتری از این سایت ها توسط کاربران فارسی زبان فراهم آورده شود.

سایتهای علمی در ده شاخه علمی شامل گروههای علوم پایه، علوم مهندسی، علوم زیستی، کامپیوتر و فناوری اطلاعات، فناوری های نوین، علوم انسانی، جامع و عمومی، خبرگزاری ها و اطلاع رسانی ها، گروه مجلات و نشریات و گروه سازمانها و نهادها تقسیم بندی شده‌اند.

همه کاربران اینترنت یا مدیران و گردانندگان میتوانند سایت (های) علمی مورد نظر خود را مرتبط با یکی از گروه های ده گانه مشخص نموده و معرفی نمایند. پس از معرفی، سایت ها و وبلاگ های معرفی شده طبق معیارهایی سنجش می شوند و در صورت تایید در فهرست کتاب الکترونیک سایت های علمی ایران قرار داده می شوند. ارتباط سایت معرفی شده با یکی از شاخه های علمی ده گانه، مفید بودن محتوا و داشتن نگرش علمی و عدم کپی پرداری محض از سایت های دیگر، رعایت قوانین و احترام به ارزش های شرعی و عرفی شناخته شده در جامعه، نداشتن ماهیت تجاری و همچنین داشتن ظاهری زیبا و کاربر پسند از معیارهای سنجش خواهند بود.


برای ثبت سایت پیشنهادی و یا کسب اطلاعات بیشتر می توانید به اینجا مراجعه کنید و برای دانلود ویرایش دوم کتاب الکترونیک لیست سایتهای علمی ایران روی این لینک کلیک کنید.