دوشنبه صبح: کنفرانس خبری جشنواره وب و موبایل ایران

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۳

در راستای برگزاری هفتمین جشنواره وب و سومین جشنواره موبایل ایران ، کانون کارآفرینی ایران به عنوان مسوول برگزاری این جشنواره دوشنبه ۹ آذرماه در محل این کانون اقدام به برگزاری کنفرانس خبری می کند تا اطلاعات مشروح آخرین تغییرات جشنواره پیش رو را در اختیار خبرنگاران قرار دهد.

جشنواره وب ایران از معتبرترین جشنواره های حوزه فناوری اطلاعات است که از سال ۱۳۸۷ آغاز به کار کرده است و تاکنون شش دوره از آن برگزار گردیده است.
در سال گذشته هشت هزار وبسایت و دوهزار موبایل اپلیکیشن در ششمین جشنواره وب ایران و دومین جشنواره نرم افزارهای موبایل ایران شرکت کردند که کانون کارآفرینی ایران پیش بینی می کند امسال رشد ۵۰ درصدی نسبت به سال گذشته داشته باشد.
این جشنواره که به صورت مجازی برگزار می شود شرکت کنندگان به دنبال یک فراخوان عمومی از تاریخ اول آبانماه اقدام به ثبت نام وبسایت و موبایل اپلیکیشن کردند که این فرصت تا پایان آذرماه برای علاقمندان فراهم است تا بتوانند ثبت نام خود را انجام داده و آثار خود را به این جشنواره معرفی کنند.
پس از آن، از اول تا پایان دی ماه ۹۳ آثارثبت نام شده داوری شده وسرانجام در تاریخ ۲۶ و ۲۷ بهمن ماه در سالن کنفرانس دانشگاه شهیدبهشتی برندگان این جشنواره در حضور تعداد زیادی از علاقمندان و مسوولان پیشرو در این حیطه معرفی خواهند شد.

برهمین اساس، کانون کارآفرنی ایران به دلیل تغییرات زیادی که در روند داوری و ثبت وبسایت در جشنواره امسال صورت گرفته است که از که از آن جمله می توان به اضافه شدن چند هزار نفر به جمع هیئت داوران و راه اندازی سیستم دریافت بازخورد از طریق سایت جشنواره اشاره کرد اقدام به برگزاری کنفرانس خبری در تاریخ دوشنبه ۱۰ آذر در محل کانون کارآفرینی ایران کرده است.


لازم به ذکر است در این کنفرانس خبری رضا هاشمی، دبیرعلمی جشنواره وب ایران، میلاد احرامپوش، دبیر علمی جشنواره نرم افزار های موبایل و حمیدرضا احمدی، دبیر کانون کارآفرینی ایران پاسخگوی سوالات خبرنگارن خواهند بود.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *