تغییر زمان برگزاری همایش راهبردی و مدیریت فناوری اطلاعات

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۳

همایش راهبری و مدیریت فناوری اطلاعات روز ۱۷ دیماه به جای ۱۹ آذر برگزار میشود. علت این تاخیر، همزمانی با نمایشگاه الکامپ است.

 رئیس کمیسیون استاندارد و تدوین مقررات سازمان گفت: موضوع این همایش، «ممیزی فناوری اطلاعات» است و تلاش شده تا تجارب کاربردی انجام شده در سطح شرکت‌ها، برای مخاطبین ارایه شود.

کمیسیون استاندارد و تدوین مقررات، سومین دوره همایش راهبری و مدیریت فناوری اطلاعات را  پس از برگزاری دو دوره  مداوم طی دو سال گذشته برگزار می کند


دراین همایش ۸ مقاله از سازمان‌های مختلفی مانند بانک ملت، شرکت شاپرک، سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، شرکت توانیر، و شرکت توسن ارایه خواهد شد. تلاش شده تا برای اولین بار، محموعه مقالات همایش هم در به‌صورت چاپ شده در اختیار شرکت‌کنندگان قرار گیرد.

رئیس کمیسیون استاندارد و تدوین مقررات سازمان نصر تهران با اشاره به آخرین مهلت ثبت نام برای متقاضیان حضور در این همایش ادامه داد :علاقه‌مندان برای ثبت‌نام باید حداکثر تا ۱۰ دی ماه به وبگاه همایش مراجعه کنند.

اولین دوره همایش راهبری و مدیریت فناوری اطلاعات که زمستان ۹۱ از سوی سازمان نصر تهران برگزار شد، بیشتر به تشریح مفاهیم راهبری سازمانی فناوری اطلاعات به عنوان یکی از الزامات رشد و بهره‌وری درسازمان‌ها پرداخت.

رویکرد دومین همایش، “ارتقاء ظرفیت کارفرمایی در تعریف و اجرا پروژه‏ها و خدمات فناوری اطلاعات” بود.

محورهای ده گانه این دوره از همایش راهبری و مدیریت فناوری اطلاعات  شامل “تبیین مفاهیم و اصول ممیزی فناوری اطلاعات” ، “معرفی چارچوب‌ها، به‌روش‌ها و استانداردها”، “ضرورت استفاده از استانداردها و چارچوب‌ها در سازمان‌های بزرگ”، “ارائه الگوهای بین‌المللی و تجارب سایر کشورها و تبیین شرایط مشاوره و توصیف فضای مشاوره کشور”،”ارائه تجارب موفق و آسیب شناسی تجارب ناموفق در اجرا”، “بررسی قوانین و مقررات تهدیدکننده و تقویت کننده”، طرح چالش‌ها، الزامات و عوامل کلیدی موفقیت استقرار ممیزی فناوری اطلاعات” و”ارائه نتایج پژوهش‌ها و تحقیقات در حوزه ممیزی فناوری اطلاعات” هستند.

مخاطبان سومین همایش، مدیران عامل نهادهای حاکمیتی حوزه فناوری اطلاعات در کشور،  مدیران ارشد سازمان‌های دولتی و خصوصی، مهندسین، مشاورین، مدیران و متخصصین فناوری اطلاعات، کارشناسان مدیریت، برنامه‌ریزی و کنترل پروژه اساتید و دانشجویان هستند.