رونمایی از سایت جدید پارس‌آنلاین

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۳

پس از تغییرات عمده در تبلیغات اینترنتی و محیطی شرکت پارس آنلاین که جز قدیمی ترین شرکت های ارایه دهنده اینترنت در ایران است، نسخه جدید وب سایت پارس آتلاین با تغیرات زیادی رونمایی شد.

اگر چه این تغییرات تنها در صفحه اصلی سایت و قسمت اینترنت پرسرعت است ، اما این تغییرات به حدی جالب بوده است که هر کاربری را پس از ورود به سایت متعجب می کند.

تمامی این تغییرات نشان دهنده تغییر در استراتژی پارس آنلاین و ایجاد نوآوری ها در جهت رقابت با سایر شرکت ها و رضایت و سهولت مشتری برای استفاده از این خدمات است.


نسخه جدید وب سایت پارس آنلاین ماهیت واقعی یک وب سایت را گرفته و از حالت وبلاگ با اطلاعات فراوان و بدون نظم فاصله زیادی گرفته به نحوی که کاربر به سادگی می تواند به قسمتی که نیاز دارد مراجعه نماید.

با ورود به صفحه اصلی نسخه جدید وب سایت پارس آنلاین با یک بنر بزرگ مواجه می گرددید که در چند روز گذشته پارس آنلاین از این بنر برای مناسبت ها و واقایع روز و تاریخی استفاده کرده است به عنوان مثال روز شنبه با قراردادن تصویری بزرگ از آقای مرتضی پاشایی ابتدا این هنرمند را معرفی و در انتها ، پیام تسلیت خود را به هواداران این هنرمند  اعلام کرده بود که این نشان دهدنده این است که پارس آنلاین در حال ارتباط برقرار کردن با مخاطبان جوان و نوجوانان است و این در حالی بود که سایر شرکت های ارایه دهنده اینترنت در آن زمان از جشنواره های فروش و رقابت بر اساس قیمت و سرعت ، همراه با چرخ های دودزا و یا تمدید جشنواره های خود و … بر روی سایت خود با کاربران ارتباط بر قرار کرده بودند.

در این راستا، به زودی مصاحبه ای با مسولین پارس آنلاین در مورد نسخه جدید وب‌سایت و تغییرات عمده در استراتژی آن‌ها خواهیم داشت.