پارس‌پال، تضمین خرید روی موبایل

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۳

پارس‌پال اپ موبایل خود را برای گوشی‌های اندروید ارائه کرده است.

با پارس‌پال می‌توانید خدمات پرداخت و دریافت وجه را به صورت آنلاین انجام دهید. پارس‌پال علاوه بر این، درگاه پرداخت اینترنتی را هم به سایت‌ها ارائه می‌کند و می‌گوید تضمین انتقال پول بخشی دیگر از کارکرد پارس‌پال است.

علاوه بر همه این‌ها، با پارس‌پل می‌توانید اگر در دریافت کالا از یک وب‌سایت دچار مشکل شدید، پس از ۳ روز به پارس‌پال مراجعه و هزینه پرداختی را پس‌بگیرید.


شما در هر زمان می توانید به حساب اعضای پارس پال پول انتقال دهید ، در صورتی که عضو پارس پال باشید می توانید به آسانی مبلغ مورد نظر خود را از موجودی حساب خود انتقال دهید و یا بدون عضویت با امکان پرداخت آنلاین مبلغ مورد نظر را به حساب مقصد واریز کنید ، در واقع این سیستم یکپارچه این امکان را برای شما فراهم می کند که با داشتن تنها یک کارت بانکی با قابلیت پرداخت آنلاین به حساب هر شخصی در هر کجای ایران بدون نیاز به مراجعه به بانک یا خود پرداز و به صورت ایمن ، لحظه ای و آنی پول ارسال و حواله کنید .

کاربران با معرفی حساب های بانکی خود می توانند در هر لحظه موجود حساب پارس پال خود را به حساب بانکی خود منتقل نمایند. در حقیقت کاربران با تجارت الکترونیکی در فضای وب و کسب درآمد علاوه بر آنکه می توانند موجودی حساب خود را به کاربران دیگر منتقل و یا از سایت های پذیرنده خرید نمایند ، با درخواست واریز وجه به حساب بانکی موجودی خود را به حساب بانکی خود منتقل می نمایند . این امکان این مزیت را برای شما فراهم می کند که افراد بتوانند به حساب شما پول واریز نماید و شما در هر زمان که بخواهید آن را دریافت کنید