افتتاح شبکه اجتماعی هنرمندان

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۳

شبکه اجتماعی«ستاره ها» به عنوان شبکه هواداران مشاهیر ایران با همکاری اپراتور همراه اول و با حضور جمعی از هنرمندان رونمایی شد

این شبکه اجتماعی با هدف برقراری ارتباط مستقیم و دو طرفه با هنرمندان داخل و خارج از کشور و چهره ها و مشاهیر ایران در عرصه سینما، تئاتر و موسیقی آغاز بکار کرده است.

در مراسم رونمایی از این اپلیکیشن موبایل، رضا عطاران بازیگر سینما به عنوان یکی از نخستین افرادی که به عضویت این شبکه درآمده است بهره برداری از شبکه های اجتماعی بومی را از نیازهای کشور برشمرد و گفت: به دلیل بومی بودن این نرم افزارها ارتباط مستقیم میان هنرمندان با بازیگران به صورت منطقی و صحیح خواهد بود و با این وجود خارج از هرگونه حواشی و اخبار نادرست می توان اطلاعات مناسبی را به هواداران ارائه کرد.


در این مراسم نیوشا ضیغمی نیز از دیگر بازیگران سینما ارتباط متقابل و دو طرفه را از جمله مزایای شبکه های اجتماعی داخلی عنوان کرد و گفت: خوشحالم که با ایجاد این گونه شبکه های داخلی می توان در فضای آزاد و بدور از حواشی با مخاطب عام در ارتباط بود.

در شبکه اجتماعی هنرمندان که آذرماه سال گذشته به صورت آزمایشی آغاز بکار کرده است و امروز به بهره برداری رسیده کابران با عضویت می توانند عکس، صوت و ویدئوی هنرمندان را دیده، آن را لایک کرده و یا برای آن پیشنهاد بگذارند که البته درج هرگونه پیشنهادی باید به تایید مدیریت سایت برسد.

هنوز لینکی از این شبکه اجتماعی روی اینترنت برای دانلود اپلیکیشن موجود نیست اما گفته شده این نرم افزارهم اکنون بر روی اپلیکیشن اندروید قابل استفاده است و به زودی نسخه اپل آن به بهره برداری می رسد. در حال حاضر شبکه اجتماعی تیوال در زمینه تئاتر فعال است و شبکه اجتماعی پندار هم با تاکید بر موضوع کتاب، به زودی عرضه خواهد شد. شبکه‌ای دیگر به نام ومردم هم پیش از این راه‌اندازی شده که به ارتباط میان مردم و ستاره‌های مورد علاقه‌شان می‌پردازد.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *