انجام میدم ؛ ویترین آنلاین خدمات

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۳

انجام میدم بازارچه ای اینترنتی است که در آن خدماتی متنوع و خلاقانه (که به آنهاکارهگفته میشود) با قیمت پایهی ۱۰ هزار تومان به ازای هر کاره ارائه میشوند.

این خدمات، هر آنچه که هر کسی در هر جایی بتواند انجام دهد را شامل میشود: از طراحی لوگو و کارت ویزیت گرفته تا ارائهی ایدههای خلاقانه و هیجانانگیز برای هدیه و غافلگیر کردن دوستانمان، و حتی معرفی وکیل و پزشک و مقاصد باحال و بکر گردشگری و، هر خدمتی که کسی فکر کند میتواند انجام دهد، در انجام میدم ارائه میشود.

در حقیقت، ما به این استعدادها و توانمندی افرادماشین پولسازی درونآدمها میگوییم و در تلاشیم تا به هر کسی کمک کنیم که ماشین پولسازی درون خودش رو شناسایی و راهاندازی کند. اگر ماشین پولسازی درون خود را شناسایی کردهاید، همین الآن با ایجاد یک کاره‌ آن را به کار بیاندازید. اما اگر هنوز پیدایش نکردهاید، نگران نباشید، همین الآن با ما تماس بگیرید. تیم مشاورینانجام میدمبه شما کمک خواهند کرد تا شما هم ماشین پولسازی درون خود را بشناسید، به کارش بیاندازید و منبعی از درآمد را برای خود ایجاد کنید.


کاربران اصلیانجام میدمسه دستهی را شامل میشوند:

دستهی اول، freelancer ها و افرادی هستند که از این سایت برای ارائه و فروش خدمات متنوعشان استفاده مینمایند.

دستهی دوم، مشتریان و افرادی هستند که این خدمات را خریداری مینمایند و یا از برخی خدمات ارائه شده، به صورت رایگان استفاده مینمایند.

دستهی سوم، افرادی هستند که در قالب برنامههای بازاریابی مشارکتیانجام میدم، بدون ارائهی خدمات و فقط با معرفی خدماتی که توسط دیگران در سایت ارائه شده است، به دوستان خود، برای خود درآمد کسب میکنند.