روز سرنوشت ساز

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۲

 

صبح روز جمعه همگی دوباره به دانشگاه امیرکبیر بازگشتیم و بعد از صبحانه تصمیم گرفتیم که یک عکس دسته جمعی بگیریم و بعد از گرفتن عکس، همگی در سالن آمفی تئاتر دانشکده کامپیوتر و فناوری جمع شویم. در آمفی تئاتر آقای ملایری بر روی سِن آمدند و خوش و بشی با شرکت کنندگان کردند و بعد از آن شرکت کنندگان را به تحقیق در مورد استارت آپ های خارج از کشور تشویق کردند سپس به دلیل اینکه شرکت کنندگان باید بعد از ظهر نتیجه کار روی ایده هایشان را ارائه کنند، آقای ملایری نکاتی در این مورد ذکر کردند. بعد از ارائه آقای ملایری قرعه کشی ای انجام شد که ترتیب ارائه ها تعیین گردد و بعد از آن شرکت کنندگان به سوی کلاس هایشان راهی شدند.

سپس مربی ها دوباره مشغول به راهنمایی دادن به شرکت کنندگان شدند و تغییرات جدیدی رخ داد که مهمترین آنها تغییر نام تیم SOS web   به SOS COM   بود و همچنین گروه یاسمین نامش را به HiKids تغییر داد.  وقت ناهار فرا رسید و خیلی جالب بود که ناهار این روز را برنده دوره قبل استارت آپ ویکند، یعنی مامان پز آماده کرده بود.بعد از ناهار گروه هایی که کارشان به اتمام رسیده بود برای امتحان کردن ارائه طرحشان به سال آمفی تئاتر رفتند.


مراسم اختتامیه با تلاوت آیاتی از قرآن مجید و شنیدن سرود جمهوری اسلامی ایران آغاز شد.سپس آقای شلیله بر روی سن آمدند و دبیر کل استارت آپ ویکند، آقای جهانگیر آقازاده را به روی سن دعوت کردند.ایشان از کسانی که سعی کردند و توانسته اند استارت آپی را به سرانجام برسانند قدردانی کردند و در مورد استارت آپ ویکند صحبت کردند، بعد از ایشان، رئیس دانشکده کامپیوتر امیرکبیر، آقای همایون پور به روی صحنه آمدند.ایشان در مورد فعالیت های دانشکده کامپیوتر و فناوری اطلاعات توضیح دادند و گروه ها را تشویق کردند که به کار کردن ادامه دهند.

 

ادامه این گزارش را به همراه گزارش تصویری روز اختتامیه می توانید در آی کلاب مشاهده کنید.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *